Penny Market preconizeză creșteri ale afacerilor cu 13% in acest an

Date:

Retailerul Penny Market, parte din grupul german Rewe, a raportat o cifră de afaceri de aproape 3 miliarde lei în anul calendaristic 2017, cu 17% mai mult în comparație cu 2016, iar pentru acest an estimează afaceri mai mari cu 12-13% și și-a planificat investiții de 80 milioane euro, a declarat miercuri Daniel Gross, director general Rewe România, într-o conferință de presă.

De asemenea, Penny Market este în prezent singurul brand operat de Rewe România, conform Profit.ro. În același timp, Rewe România a administrat, până la finalul lui 2016, și retailerul XXL Mega Discount, scrie News.ro. Compania anunța că va continua să investească în piața de retail din România datorită politicii sale de expansiune. Penny Market a înregistrat o creștere cu 17% a cifrei de afaceri în comparație cu 2016, dar și o creștere constantă în 2017 cu 26 de magazine.

Penny Market a intrat pe piața din România din anul 2005. De asemenea, contribuția Rewe România la bugetul de stat al României în anul precedent a fost de peste 136 milioane lei. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, Rewe România deține 223 magazine Penny Market la nivel național.

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY: programele de transformare au șanse de reușită de 12 ori mai mari prin concentrarea pe factorul uman 

96% dintre programele de transformare ajung în puncte de...

România, cea mai accesibilă țară est-europeană pentru imobiliare

România are cele mai accesibile prețuri la locuințe din...

ANALIZĂ XTB: Pandemia s-a încheiat, dar munca de acasă a rămas. Cum s-a transformat piața și care sunt companiile care profită?

Adevăratul impuls pentru piața software-ului pentru videoconferințe s-a dovedit...