Performanţă românească în turism de afaceri şi evenimente corporate de top

Date:

O companie cu capital sută la sută românesc, agenţia de turism Aerotravel, beneficiază de reconfirmarea valorii ei odată cu dobândirea calităţii de partener exclusiv în România al renumitei firme nord americane Travel Leaders, brandul fiind Travel Leaders România. Clienţii sunt asiguraţi că vor primi „soluții și servicii personalizate, care vor beneficia de expertiza și suportul strategic și logistic al Travel Leaders Network”.

Antonio Nițu (foto Aerotravel), directorul general al firmei Aerotravel, subliniază: „Acest parteneriat susține misiunea noastră de a oferi servicii de business travel în orice colț al lumii, atât clienților locali, cât și celor internaționali Pentru Aerotravel, apartenența la Travel Leaders reprezintă o deschidere spre afaceri la nivel global și conectarea la viitorul turismului de afaceri, fie că vizăm adoptarea tehnologiilor de ultimă oră sau a noilor paradigme de a livra soluții competitive de business travel. Pentru clienții noștri, prezenți și viitori, acest parteneriat înseamnă servicii la standarde ridicate, optimizare financiară și operațională a călătoriilor și, în consecință, o experiență desăvârșită”.

Performanţe acumulate în timp de Aerotravel (cu activitate din 1997) constituie argumente ale aspiraţiilor de nivel mondial în domeniu: vânzări de 40 milioane euro în 2018, de la 35 milioane euro în 2017, 150.000 de pasageri anul trecut, de la 116.000 în 2018, organizarea a circa 600 de evenimente pe an. Dincolo de toate, accentuează directorul de vânzări Leonard Matei, preocuparea companiei, din care decurge performanţa, este să înţeleagă clienţii, percepţia, cerinţele, aşteptările lor şi să le ofere servicii pornind exact de la acestea.

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate