Start pentru tranzacționarea drepturilor de preferință aferente majorării de capital a 2Performant

Date:

  • Pe 31 mai, 2Performant începe tranzacţionarea drepturilor de preferinţă
  • Prețul de subscriere pe acțiune a fost stabilit la 28,2764 lei/acțiune și include aproximativ 20% discount față de prețul curent al acțiunilor 2P
  • Compania de tehnologie realizează o majorare de capital cu aport de numerar prin care dorește să atragă investiții în valoare de 5 milioane de lei, pentru susținerea planurilor de dezvoltare a companiei, aflată în creștere accelerată
  • 2Performant va acorda acțiuni gratuite în raport de 4 la 1 inclusiv investitorilor care vor participa la majorarea de capital

Compania de tehnologie 2Performant, liderul pieței de marketing afiliat din România, listată pe piața AeRO a BVB (simbol bursier 2P), anunță că pe data de 31 mai începe tranzacţionarea drepturilor de preferinţă aferente majorării de capital pe care urmează să o realizeze. Drepturile de preferinţă cu simbol 2PR01 au fost încărcate în conturile acţionarilor la data de 8 aprilie 2021 şi vor putea fi tranzacţionate pe piața AeRO a Bursei de Valori Bucureşti începând cu 31 mai şi până la 14 iunie 2021. Prețul de subscriere pe acțiune a fost stabilit la 28,2764 lei/acțiune, cu un discount de aproximativ 20% față de prețul de tranzacționare din ultima sesiune de pe bursă, din data de 25.05.2021. Preţul include valoarea nominală a acțiunii (0,1 lei) plus prima de emisiune (28,1764 lei) și a fost calculat utilizând formula: preţul mediu ponderat de tranzacţionare calculat pentru ultimele 30 de zile anterioare datei depunerii formei finale a prospectului la Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF), respectiv 10 mai 2021, la care se aplică o reducere de 25%. Pentru subscrierea unei acțiuni 2P noi la prețul de mai sus, sunt necesare 5,68424 drepturi de preferință, cu rotunjire la cel mai apropiat număr natural inferior. 

De asemenea, compania a anunțata deja decizia de a acorda acțiuni gratuite pentru investitori, după încheierea majorării de capital cu aport de numerar astfel încât și investitorii care participă la majorare vor primi acțiuni gratuite. 2Performant va acorda acțiuni gratuite în raport de 4 la 1, printr-o majorare a capitalului social cu suma maximă de 495.970,4 lei. 

Prima companie de tech listată la bursă axată 100% pe dezvoltarea produsului propriu, 2Performant țintește în cadrul operațiunii de majorare de capital atragerea unei investiții de 5 milioane de lei prin emiterea în cadrul operaţiunii a 185.500 acțiuni noi. Prospectul de majorare a fost aprobat de ASF săptămâna trecută și a fost publicat pe site-ul BVB și pe site-ul companiei

Fiind o companie de tehnologie și de tip growth, aflată în creștere accelerată, 2Performant are în față oportunități importante ale pieței, pe care și-a propus să le capteze prin investiții în 3 inițiative majore: dezvoltarea de parteneriate strategice cu jucători importanți din comerțul online și din marketing afiliat, precum rețele de afiliere și branduri regionale, europene sau globale cu tracțiune mare în comerțul online, inițiative de creștere și consolidare pe piețele în care are deja o poziție solidă – România și Bulgaria, precum și dezvoltarea unui nou mod de atribuire a conversiilor din platforma 2Performant.com. 

„2Performant se află în locul potrivit, la momentul potrivit: în sectorul de tech, la intersecția dintre ecommerce și marketing digital, două industrii care vor crește rapid în perioada următoare în special în Europa Centrală și de Est. Acesta este momentul să scalăm business-ul și să ne extindem în alte piețe, iar investițiile pe care le vom realiza prin majorarea de capital vor accelera dezvoltarea companiei. Astfel vom genera creșterea prognozată pentru 2021, de 26% la nivelul cifrei de afaceri, și punem bazele pentru dezvoltarea din anii următori astfel încât la finalul lui 2025 să creștem de până la 4 ori cifra de afaceri față de 2020”, spune Dorin Boerescu (foto), CEO și Președinte Consiliu de Administrație 2Performant.

Anul trecut platforma de tehnologie 2Performant.com a intermediat peste 1 milion de vânzări pentru cele aproape 800 de magazine online din platformă, în valoare de peste 50 de milioane de euro. De asemenea, compania a generat o creștere de 31% a cifrei de afaceri, ajungând la 20,28 milioane de lei în 2020.

Etapele majorării

Tranzacționarea drepturilor de preferință 2PR01 se va derula în perioada 31 mai – 14 iunie. La finalul acestei perioade va începe prima etapă a procesului de majorare, în care investitorii care dețin drepturi de preferință au la dispoziție 31 de zile (perioada 22 iunie – 22 iulie) pentru a subscrie noile acțiuni plătind prețul per acțiune. 

Dacă la închiderea primei etape vor rămâne acțiuni nesubscrise, acestea vor fi oferite unui număr de maxim 149 de investitori în cadrul unui plasament privat, la un preț mai mare decât cel al ofertei publice. Plasamentul privat se va derula în perioada 5-18 august, cu posibilitatea închiderii anticipate.

După încheierea fiecarei etape, acționarii care au cumpărat acțiuni noi vor primi în cont drepturi 2PR02, care se vor transforma în acțiuni 2P după finalizarea procesului de înregistrare a majorării capitalului social la ONRC, ASF și Depozitarul Central. 

SSIF Goldring este intermediarul ofertei publice aferente majorării de capital social, precum și al plasamentului privat. 

2Performant este listată pe piața AeRO a Bursei de Valori București din decembrie 2020, iar în prezent are o capitalizare de peste 36,7 milioane de lei. 

_________________

2Performant este o companie românească de tehnologie ce dezvoltă, operează și monetizează 2Performant.com – platformă integrată de marketing afiliat și influencer marketing. Prin această platformă business-urile pot apela la parteneri, afiliați și influenceri, cu care pot lucra prin cele 2 modele de colaborare disponibile în acest moment: marketing afiliat și influencer marketing. 2Performant este o companie listată pe piața AeRO a Bursei de Valori București, sub simbolul 2P. Conform datelor companiei, 2Performant este cea mai mare sursă locală de trafic pentru magazinele online din România, aducând lunar aproximativ 4,5 milioane de clickuri pentru clienții din portofoliu. 

Cu o activitate de 12 ani, compania este cea care a lansat în România prima rețea de marketing afiliat sub denumirea 2Parale.ro. În 2011 a urmat intrarea în piața din Bulgaria. În 2016 platforma și operațiunile migrează pe 2Performant.com, o nouă soluție tehnică și un mod nou de operare care pun accentul pe self-service și prepay ca soluție de plată. Compania a investit până acum peste 1 milion de euro în tehnologie pentru creșterea performanțelor, eficientizarea proceselor, lansarea unei platforme de influencer marketing, ușurarea și îmbunătățirea experienței de utilizare (UX & UI).

Cu o viziune unică despre uberizarea marketingului bazată pe performanță și transparență, 2Performant a reușit în acești ani de activitate să intermedieze prin platforma de marketing afiliat vânzări în valoare de peste 253 de milioane de euro, prin mai mult de 452 de milioane de clickuri, pentru 785 de jucători din eCommerce din România și din regiune, din peste 30 de industrii.

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Protejarea expresiei creativității: o incursiune în sfera proprietății intelectuale aplicate cinematografiei

de Bianca Chera, senior associate , Marius Gheldiu, associate–...

Eurobarometru: Situația geopolitică face ca votul la alegerile europene să fie și mai important

Peste opt din zece europeni (81%) consideră că votul...

Crește contrabanda cu țigarete

Piața neagră a țigaretelor crește în martie 2024 până...