Kaufland România majorează venitul minim brut

Date:

Kaufland România anunţă că de la 1 martie 2020 majorează venitul minim brut la 3.650 lei. Venitul poate să crească în funcție de specificul socio-economic al fiecărei regiuni din țară. În acest an, vor fi create peste 1.000 de locuri de muncă în România. Continuă programul pilot de angajare și includere a persoanelor cu dizabilități, lansat recent prin crearea a peste 500 de posturi adaptate diferitelor tipuri de dizabilități.

În plan educațional, se derulează un proiect cu sprijinul Academiei de Studii Economice din București și al altor actori din mediul academic și comercial din România pentru introducerea învăţământului dual la nivel universitar. 

În urma performanţelor înregistrare, Kaufland România a câștigă pentru al cincilea an consecutiv certificarea „Angajator de Top” în România și pentru al doilea an la rând, pe cea de „Angajator de Top” în Europa. Evaluarea a fost realizată de Top Employers Institute din Olanda.Kaufland România este singura companie din retailul românesc care a atins acest record.

Marco Hößl, CEO Kaufland România, conchide: „La nivelul companiei, ne-am asumat activ angajamentul de a crea un mediu de lucru corect și de a oferi pachete salariale competitive. Este motivul pentru care, în continuarea majorărilor salariale anunțate anul trecut, începând cu 1 martie 2020, vom mări venitul minim brut la 3.650 lei. Ne preocupăm constant să extindem și lista de beneficii de care se bucură colegii noștri cu unele adaptate nevoilor reale, prin care să contribuim cu adevărat la creșterea lor profesională și personală, în funcție de etapa din viață în care se află și de direcția în care își doresc să se dezvolte. Premiile obținute validează eforturile depuse pentru asigurarea unor condiții cât mai bune de muncă și arată potențialilor candidați că merită să aleagă un angajator premiat așa cum preferă clienții să aleagă un produs de calitate, care a primit multe certificări”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...