Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii și servicii, a inaugurat un hub global de achiziții la nivelul diviziei Service Solutions din Timișoara. Noul departament de Achiziții Strategice Indirecte are o echipă de profesioniști, caracterizați ca „achizitori specializați cu expertiză extinsă, ale căror atribuții prevăd managementul furnizorilor și al tuturor părților interesate, negocierile contractuale care vizează solicitările clienților din toate regiunile Europei, precum și alte sarcini strategice”
Steffen Hammer, vicepreședinte al diviziei de Achiziții Indirecte pentru categorii non-tehnice: „Timișoara este deja, de ceva vreme, unul dintre hub-urile Global Business Services (GS), astfel că decizia de a pune bazele unui hub de achiziții aici a venit oarecum natural. De asemenea, ne-a fost foarte ușor să aderăm la infrastructura și la metodele de lucru pe care le-am găsit aici și mă bucur să văd că rezultatele obținute până acum sunt foarte bune”.
În 2021, Bosch Services Solutions din Timișoara a angajat aproximativ 600 de persoane specializate în domenii precum dezvoltare software, IT Help Desk, customer service, controlling, contabilitate, project management, logistică, achiziții și vânzări, dintre care 50 de specialiști lucrează exclusiv în cadrul noului departament.
Jaroslav Moravek, vicepreședinte al diviziei de Achiziții Indirecte pentru categorii tehnice: „Este impresionant cât de mult s-a dezvoltat, a crescut și evoluat această echipă în doar un an de activitate. Integrarea noilor colegi în cadrul echipei globale a fost o surpriză extrem de plăcută, în special prin prisma relaționării cu partenerii cheie și a rezultatelor înregistrate”.
Bosch Service Solutions își propune să asigure și să securizeze o legătură strânsă între clienții interni și piețele regionale și face acest lucru prin intermediul achizitorilor care reprezintă compania în relația cu furnizorii, procurând cu succes diferite categorii de mărfuri și produse.
Adrian Comănean, managerul hub-ului de achiziții din Timișoara: „Deși aflați încă la început de drum, suntem o echipă dinamică și pasionată de ceea ce se întâmplă în acest domeniu. Departamentul nostru acoperă întreaga paletă de activități care au legătură cu zona de achiziții, de la cercetarea pieței până la managementul contractelor pe care le gestionăm cu ajutorul unui software avansat de achiziții de tip Source to Contract, dezvoltat pe o platforma Cloud. Acest aspect le oferă colegilor noștri foarte multe perspective de dezvoltare și de creștere. Există două componente cheie în structura organizației noastre de achiziții indirecte. Una dintre acestea se ocupă exclusiv de segmentul de achiziții strategice, iar cea de a doua gestionează sarcinile operaționale și este o entitate de sine stătătoare. Concret, suntem o echipă de achizitori care se ocupă de negocieri, managementul furnizorilor și al părților interesate, precum și de alte sarcini, atât strategice cât și operaționale”.
Divizia Bosch Service Solutions din Timișoara se definește, de 14 ani, prin „servicii complete în 18 limbi străine clienților interni și externi și desfășoară mai multe programe prin care conduce transformarea digitală. Compania oferă soluții software adaptate, utilizând tehnologii noi precum RPA (Robotic Process Automation) sau inteligența artificială, care elimină sarcinile repetitive și sporesc calitatea și eficiența.
Bosch recrutează activ noi talente care să se alăture departamentului său internațional de achiziții indirecte, conectat la nivel global, unde angajații au capacitatea de a modela viitorului, zi de zi, prin intermediul activității lor.
În plus, locația din Timișoara oferă oportunități de carieră pe diverse niveluri de expertiză, în diferite domenii de activitate: contabilitate, cu diverse limbi străine, controlling, comercial, IT, achiziții, logistică și altele. Cele mai multe poziții deschise se adresează vorbitorilor de limba engleză, germană, franceză, spaniolă, turcă, italiană, cehă și maghiară.
Mai multe detalii pe www.bosch.ro/cariere”.