Acționarii Visual Fan vor putea beneficia de dividende în valoare de peste 4 milioane de lei, conform noii propuneri anuale, ce oferă un randament net de aproximativ 4%

Date:

Visual Fan S.A. (simbol bursier: ALW), compania românească listată pe piața AeRO a Bursei de Valori București și deținătoarea brandului Allview, anunță convocarea Adunării Generale Ordinare a Acționarilor (AGOA) pentru data de 3 iulie 2025, cu propunerea de a distribui dividende în numerar în valoare totală de peste 4 milioane lei, din profitul nerepartizat aferent anului 2024. 

Visual Fan are o capitalizare bursieră de peste 105 milioane de lei și ocupă o poziție solidă pe piața AeRO. Compania se remarcă prin profitabilitate în creștere și un randament net al dividendului atractiv, de aproximativ 4%, raportat la prețul de 15,2 lei/acțiune. Cu un PER (Raport Preț / Profit) de 18,05, Visual Fan își consolidează statutul de emitent performant și stabil. În cazul aprobării de către acționari, dividendul brut propus este de 0,60 lei/acțiune, urmând a fi acordat acționarilor înregistrați în registrul acționarilor la data de 24 iulie 2025 (data ex-dividend: 23 iulie 2025), iar plata dividendelor se va efectua începând cu 07 august 2025.

„Distribuirea de dividende este o expresie a angajamentului nostru față de acționari, dar și o dovadă a stabilității și performanței companiei în ultimul an. Ne propunem să menținem un echilibru sănătos între distribuirea de valoare către acționari și continuarea investițiilor strategice în inovație, sustenabilitate și dezvoltarea businessului la nivel de divizii. În perioada următoare, Visual Fan va continua să aloce resurse pentru extinderea portofoliului și lansarea de proiecte noi în toate diviziile active ale companiei: Solar Energy, Allview Auto și IT&C”, a declarat Lucian Peticilă, CEO Visual Fan SA. 

În anul 2024, compania Visual Fan S.A. a înregistrat o creștere semnificativă a profitului net, care a crescut cu aproximativ 25% ajungând la 5,66 milioane lei. Profitul net a reprezentat 5,92% din cifra de afaceri, comparativ cu 4,21% în anul anterior. Rezultatele obținute demonstrează impactul direct al strategiei companiei de creștere sustenabilă, axată pe maximizarea randamentului și identificarea unor noi oportunități de business.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Artă urbană la Centrul Comercial Auchan Titan 

Centrul Comercial Auchan Titan organizează, în parcarea exterioară, pe...

World Class deschide un nou club premium de health & fitness în Iași, în incinta Moldova Mall

World Class România anunță deschiderea oficială a celui mai...

Aflate sub presiunea costurilor tot mai mari, sistemele de sănătate trebuie să se orienteze spre prevenție cu ajutorul tehnologiei

de Ruxandra Târlescu, Partener și Lider al Departamentului de Consultanță Fiscală și Juridică PwC