BCR lansează campania de brand „Ai încredere în tine” 

Date:

Un mesaj necesar într-o Românie în care încrederea în sine și în comunități este o resursă tot mai căutată

Banca Comercială Română (BCR) lansează campania de brand „Ai încredere în tine”, un apel emoțional și social la regăsirea curajului personal, după o perioadă în care încrederea de sine, în oamenii de alături și în comunități a fost pusă la grea încercare.

România se află pe primele locuri în lume printre țările în care locuitorii nu au încredere unii în ceilalți, conform ultimului studiu World Value Survey, cu un nivel de 12,1%, de câteva ori mai mic decât al celor din țările occidentale.

În completare, raportul Hunters – Unlock the Trends 2025 arată că românii își plasează încrederea aproape exclusiv în cercul restrâns: în familia imediată (71%), în timp ce încrederea în colegi, comunitate sau alți români este dramatic mai scăzută (sub 30%).

„Într-o lume cu multe incertitudini, încrederea în tine devine un act de rezistență. Iar dacă oamenii au încredere în ei, pot construi vieți mai stabile, pot lua decizii financiare mai bune și pot visa mai departe. Cu această campanie vrem să spunem fiecărui român: ai dreptul și puterea să crezi în tine, iar noi îți suntem alături. Știm că drumul nu este întotdeauna ușor, dar noi te susținem, te încurajăm să îți urmezi planurile și îți oferim încredere să mergi mai departe. Iar acesta poate fi punctul de plecare din care fiecare dintre noi poate construi, mai departe, încrederea în ceilalți, în comunități”, declară Ștefania Rusu, Brand Manager Senior, BCR.

„Ai încredere în tine” este o campanie care pune oglinda în fața unei societăți în care încrederea este restrânsă la minimum – și lansează un mesaj simplu, dar esențial: încrederea începe din interior și se construiește alături de alți oameni, așadar e nevoie să construim punți între noi.

Campania vine ca o continuare a misiunii BCR de a susține românii nu doar prin soluții financiare, ci și prin programe de educație, sprijin și dialog autentic. 

Conform studiului Hunters, românii au ajuns să aibă încredere în alți români într-un procent de doar 25%, cu niveluri extrem de reduse și în oameni și umanitate în general (27%), în vecini (28%) sau în colegi (29%). Această tendință accentuează sentimentul de izolare și neîncredere colectivă.


Prin această campanie, BCR vrea să întoarcă această realitate într-un punct de pornire: dacă încrederea începe cu tine, atunci poate deveni bază pentru alegeri sănătoase, independență financiară și o viață construită conștient, cu sens, alături de ceilalți oameni.

Noua campanie de brand este susținută de o platformă de comunicare, în centrul căreia se află un spot TV, în care este pusă în lumină relația de încredere dintre un tată și fiul său, de-a lungul vieții. De asemenea, în baza acestei platforme vor fi lansate o serie de inițiative de comunicare pe toate canalele băncii și ale partenerilor săi.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Bucharest Arbitration Days 2025: Reevaluarea accesului la justiție și procesul echitabil în arbitrajul internațional

Curtea de Arbitraj Comercial Internațional de pe lângă Camera...

Apple în căutarea inovației pierdute

Apple Inc. navighează pe o mare complexă de provocări...

Agroland Business System și Agroland Agribusiness aniversează 4 ani de la listarea pe Bursa de Valori București

Grupul Agroland marchează patru ani de la listarea companiilor...