Compania Henkel marchează importanța pieței locale și deschide un nou capitol în România

0

În apropierea zilei naționale, Henkel a inaugurat, oficial, noul său sediu din București si noul său capitol în România, în prezența celor doi Vicepreședinți ai diviziilor Henkel la nivel european – Birgit Rechberger-Krammer, Vice President Henkel Consumer Brands (HCB) Europe și Piotr Ciborowski –Vice President Henkel Adhesive Technologies (HAT) Europe. Cei doi executivi europeni au tăiat panglica noului sediu împreună cu cei doi conducatori ai diviziilor Henkel din România – Andrei Dumitrescu, GM HAT și președintele HRO și Andrey Yekimov – GM HCB. 

Astfel, pentru Henkel apropierea zilei naționale a reprezentat un moment potrivit pentru a puncta și sărbători realizările companiei din ultimii 30 de ani și pentru a privi înainte, către oportunitățile oferite de noul său capitol, în noul sediu central situat în moderna clădire de birouri Equilibrium 2, din zona Floreasca/ București. 

Noul spațiu de lucru Henkel este modern, flexibil și sustenabil și se dorește a fi un loc care încurajează colaborarea și creativitatea, stimulează inovația, induce o stare de bine și un simț al apartenenței, atât la valorile românești, cât și la cultura și valorile Henkel.Toate acestea îi inspiră pe angajați să lucreze mai bine împreună, indiferent de divizia sau generația din care fac parte, consolidând astfel, spiritul de echipă. 

Ceea ce oferă personalitate și unicitate noului sediu Henkel Romania, nu doar în Grupul Henkel, ci și în întregul univers corporate românesc, este felul în care echipa de arhitecți si designeri a reușit să îmbine aspectele moderne ce țin de conceptul „Smart Work @Henkel” cu aspecte și elemente de design pur românești, inspirate din arta lui Brâncuși și din tradiția populară românească. 

Astfel, în spațiile comune și în zonele de socializare, aceste elemente românești sunt omniprezente, iar zona de liniște inspiră și oferă motivație celor care doresc să lucreze acolo, datorită personalităților românești (care au schimbat lumea în bine), prezente pe pereții sălii: Henri Coandă, Constantin Brâncuși, Ana Aslan, Ștefania Mărăcineanu.

În cei peste 30 de ani de activitate, Henkel a demonstrat că este un cetățean responsabil al României, oferind sprijin, încurajând și  promovând valori ale României, fie că a fost vorba despre sectoare economice și noi segmente de piață, fie despre educație, despre mediu, cultură, si artă sau despre proiecte sociale. Prin activitățile noastre, am arătat că ne pasă de România, de tradițiile si valorile ei și vom continua să sprijinim ceea ce este valoros în țară”, a declarat Andrei Dumitrescu, președintele Henkel România. 

România este o piață foarte importantă  pentru ambele divizii Henkel. Astfel, pentru divizia Adhesive Technologies, România reprezintă o piață-cheie, cu importanță strategică pentru portofoliul diviziei la nivel regional si european, importanță confirmată prin investițiile locale, în cele trei unități de producție, în cercetare-dezvoltare, în educarea consumatorilor și creșterea nivelului de competență al profesioniștilor si colaboratorilor, în atragerea de talente si în creșterea, sustenabilă, pe termen lung, a portofoliului si businessului local, extrem de complex și diversificat.

Iar pentru divizia Henkel Consumer Brands, România este a doua piață ca mărime din Europa Centrală și de Est (după Polonia), cu rate de creștere impresionante. În continuare, compania dorește să își îmbunătățească poziția pe piața locală, investind în susținerea mărcilor sale pe termen lung și continuând să le ofere consumatorilor inovații în cele trei domenii-cheie (cele mai relevante pentru consumatorii români): îmbunătățirea performanței, confort și sustenabilitate.

În ceea ce privește investițiile locale, Henkel deține în România trei unități de producție pentru adezivi de construcții – în Pantelimon (inaugurată în anul 2000), Câmpia Turzii (inaugurată în 2007) și Roznov (inaugurată în 2013). Valoarea totală a investițiilor Henkel în capacități de producție locale depășește valoarea de 50 milioane EUR

Evoluția ascendentă a businessului local și importanța strategică a României în portofoliul Henkel au fost factorii decisivi care au determinat mutarea sediului central al companiei din București. Privesc cu încredere spre viitor si sunt convins ca Henkel va fi un angajator mult mai atractiv în acest nou capitol”, concluzionează Andrei Dumitrescu, președintele Henkel Romania.