Creditul 100% online al Garanti BBVA România, desemnat câștigător la „Votat Produsul Anului 2025” în categoria credite de nevoi personale

Date:

Creditul 100% online al Garanti BBVA România a fost desemnat câștigător în cadrul competiției „Votat Produsul Anului 2025”, la categoria credite de nevoi personale, în urma unui sondaj realizat în rândul consumatorilor, care a evaluat inovația, atractivitatea, intenția de cumpărare și satisfacția generală. Această soluție digitală le permite clienților existenți să acceseze rapid un credit, direct prin aplicația de Mobile Banking a băncii, fără a fi necesare vizitele într-o agenție sau completarea documentelor fizice.

Distincția reconfirmă angajamentul băncii de a oferi servicii accesibile, rapide și adaptate stilului de viață actual, prin digitalizarea continuă a proceselor bancare.

„Suntem onorați de această recunoaștere, care reafirmă angajamentul nostru ferm de a schimba fundamental modul în care clienții interacționează cu banca. Creditul 100% online reprezintă viziunea noastră pentru viitorul serviciilor financiare, un viitor în care tehnologia oferă libertate, simplitate și economisește timp prețios. Prin aplicația Mobile Banking ne dorim să le oferim clienților puterea de a-și transforma planurile în realitate cu un singur gest, fără griji și fără pierderi de timp cauzate de drumuri inutile”, a declarat Tolga Banyocu, director general adjunct, Aria soluții clienți, Garanti BBVA România.

Folosind aplicația Garanti BBVA Mobile, clienții pot solicita un credit de nevoi personale de până la 250.000 de lei, urmând câțiva pași simpli: se autentifică, aleg tipul, suma și durata creditului, completează informațiile necesare, primesc o ofertă personalizată și semnează contractul electronic. După finalizare, fondurile sunt transferate în contul lor în câteva secunde.

„Votat Produsul Anului” este o competiție internațională de prestigiu, lansată în Franța în 1987 de fostul executiv L’Oréal, Christian LeBret. Astăzi, conceptul este activ în peste 45 de țări și urmărește să reflecte adevăratele preferințe ale consumatorilor, creând o legătură directă între aceștia, branduri și produse relevante, pe baza unui amplu studiu de piață.

Pentru ediția din acest an în România, studiul a fost realizat online de către Treetz Sprl, în perioada 24 martie – 31 mai 2025, acoperind 23 de categorii de produse. Eșantionul total a inclus 6.445 de respondenți din mediul urban, cu vârsta de peste 18 ani. În categoria credite de nevoi personale, eșantionul a fost format din 500 de respondenți.

Criteriile de evaluare au fost inovația, atractivitatea, intenția de cumpărare și satisfacția. Produsele câștigătoare au fost alese de consumatori dintre produse similare din fiecare categorie.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

World Class deschide un nou club premium de health & fitness în Iași, în incinta Moldova Mall

World Class România anunță deschiderea oficială a celui mai...

Aflate sub presiunea costurilor tot mai mari, sistemele de sănătate trebuie să se orienteze spre prevenție cu ajutorul tehnologiei

de Ruxandra Târlescu, Partener și Lider al Departamentului de Consultanță Fiscală și Juridică PwC