Lidl continuă să investească în modernizarea magazinelor sale din România, în linie cu viziunea companiei de a eficientiza în permanență consumul de resurse naturale, dar și pentru a oferi clienților săi o experiență de cumpărături simplă și adaptată stilului de viață contemporan. Joi, 2 octombrie, va avea loc redeschiderea magazinului Lidl din municipiul Buzău, situat pe Strada Sporturilor nr. 12A, după ce vechea unitate a fost închisă la 1 martie 2025 pentru reconstrucție la cele mai noi standarde.
Această modernizare se aliniază strategiei Lidl de a oferi o experiență superioară, bazată pe produse de înaltă calitate la prețuri foarte bune și servicii menite să aducă valoare adăugată vieții de zi cu zi.
Magazinul modernizat are o suprafață de vânzare de peste 1.300 m² și pune la dispoziția clienților 130 de locuri de parcare. Programul de funcționare este de luni până sâmbătă între 07:00 și 22:00, iar duminica între 08:00 și 20:00.
Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noul magazin Lidl din municipiul Buzău dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare. Aceste măsuri responsabile subliniază modul concret în care Lidl contribuie la o viață mai bună, protejând mediul pentru generațiile viitoare.
Redeschiderea magazinului din Buzău răspunde nevoilor actuale ale consumatorilor, oferind un mediu optimizat pentru confort și eficiență, experiența devenind una în care clienții știu că merită să revină. Astfel, Lidl își reafirmă promisunea de a aduce valoare adaugată familiilor și comunității, oferind o experiență de cumpărături accesibilă și de încredere, prin spații moderne și produse de calitate la prețuri competitive.
Noul magazin contribuie activ la dezvoltarea economiei locale prin crearea de noi locuri de muncă și colaborarea continuă cu furnizori români. Produsele autohtone ajung astfel pe rafturile din întreaga țară, consolidând parteneriate durabile și de încredere și oferind clienților acces la o gamă variată de opțiuni fabricate în România.