Erste Private Banking, desemnat cel mai bun serviciu de  private banking din România de către Euromoney și Mastercard 

Date:

Erste Private Banking România a fost declarat cel mai bun serviciu de gestionare a averii din România de către publicația britanică Euromoney, în cadrul Global Private Banking Awards, ediția 2023. O distincție similară a fost acordată și de către Mastercard România, în cadrul Galei Bank of the Year 2023.

„Suntem extrem de încântați de recunoașterea pe care am primit-o din partea Euromoney și Mastercard pentru serviciul nostru de Private Banking în România. Sunt distincții care atestă eforturile consecvente ale colegilor mei și încrederea constantă a clienților noștri, cu care ne mândrim și pentru care le suntem recunoscători.Modelul de business BCR Erste Private Banking  se diferențiază prin oferirea celei mai diversificate game de alternative investiționale disponibilă pe piața locală, incluzând soluții personalizate conform solicitărilor clienților, atât ale Grupului Erste, cât și ale altor importanți jucători globali”,  a declarat Ava Beznoska (foto), noul Head of Erste Private Banking în România.


Erste Private Banking România, divizie a Băncii Comerciale Române, oferă servicii de administrare a averii către aproximativ 3.000 de clienți, cu active totale gestionate de aproximativ 1,9 miliarde de euro. Divizia de Private Banking BCR oferă servicii complete de private banking, gestionare a investițiilor şi execuția tranzacțiilor și deservește toate regiunile României, având o prezență în București și în alte 5 orașe cheie: Cluj, Timișoara, Brașov, Iași și Constanța.

În Austria, Erste Private Banking oferă serviciile sale către 6.000 de clienți și administrează active totale de aproape 50 de miliarde de euro, inclusiv afacerile instituționale.

Renumita publicație Euromoney a anunțat recent Premiile Global Private Banking din 2023. Un panel intern al publicației a ales câștigătorii la nivel de țară dintre băncile private și administratorii de active participante, pe baza succeselor înregistrate în ceea ce privește produsele și serviciile, inovația și tehnologia, precum și a nivelului de satisfacție al clienților.

BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 20 centre de afaceri și 16 birouri mobile dedicate companiilor și 319 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori, dintre care 40% sunt unități unde operațiunile cu numerar se efectuează doar la echipamente (cashless). BCR este banca nr.1 în România pe piața tranzacțiilor bancare, clienții BCR dispunând de o rețea națională extinsă de ATM-uri și mașini multifuncționale – 2.000 de echipamente, și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce.

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

O singură acțiune din grupul celor „7 Magnifici” a crescut de la începutul anului

A fost o săptămână aglomerată pentru patru companii din...

Eroii mari şi mici ai brandurilor româneşti

Suntem mari amatori de poveşti şi mari consumatori ai...

Analiză Eaton: Pene de curent – cum să protejezi tehnologia și datele atunci când rețeaua electrică se oprește

Pe măsură ce Peninsula Iberică își revine după întreruperile...