MAGNOR: Profit net de 13,5 milioane de lei în 2024 – în creștere cu 4%

Date:

MAGNOR, companie românească specializată în tranzacționarea bijuteriilor din aur și cu diamante, electronicelor și produselor de lux pre-owned, anunță rezultate financiare solide pentru anul 2024. Holdingul și-a continuat creșterea accelerată și a înregistrat o cifră de afaceri consolidată de 165 de milioane de lei, reprezentând un plus de 64% față de anul precedent. Profitul net s-a ridicat la 13,5 milioane de lei, în creștere cu 4%, iar profitul net normalizat a fost de 15 milioane de lei, luând în considerare costurile one-off alocate în 2024  proiectului de rebranding. În același timp, EBITDA a atins valoarea de 18,5 milioane de lei, marcând o evoluție pozitivă de 9% față de 2023.

Rezultatele obținute confirmă soliditatea strategiei noastre de dezvoltare și capacitatea echipei de a răspunde rapid atât oportunităților, cât și provocărilor din piață. Avem un model de business adaptabil, rezilient și diversificat, care și-a demonstrat capacitatea de a crește sustenabil într-un mediu dinamic. Investițiile strategice ne consolidează poziția pe piață, iar profesioniștii MAGNOR rămân principalul motor al inovației”, spune Cosmin Popovici, CEO-ul holdingului. 

În 2024, compania, care pe lângă retail furnizează și servicii financiare alternative (creditare pe termen scurt tip amanet și schimb valutar) și-a extins rețeaua națională cu trei noi magazine, inclusiv în Craiova – oraș în care MAGNOR nu avea prezență anterior.

Totodată, anul trecut MAGNOR a derulat un proces amplu de rebranding, cu un efort concentrat al întregii echipe. Investiția a inclus și lansarea a două platforme digitale – magnor.ro, dedicată serviciilor și magnorshop.ro, pentru segmentul de retail cu bijuterii din aur și cu diamante, aur de investiții, electronice și produse de lux pre-owned. 

Nu în ultimul rând, dezvoltarea organizațională a fost un pilon important al strategiei de business în 2024. Astfel, echipa MAGNOR a ajuns la 180 de angajați, consolidând cultura organizațională prin atragerea de talente și prin susținerea profesionalismului și a inovației. „Sunt mândru de echipa MAGNOR și le mulțumesc pentru devotamentul și efortul continuu, prin care a fost posibilă evoluția din 2024. Echipa a excelat încă o dată în implementarea strategiei, iar rezultatele vorbesc despre puterea de a construi împreună” afirmă Cosmin Popovici, CEO MAGNOR.

Pentru 2025, compania românească își propune o extindere teritorială prin accesarea unor noi puncte strategice, care vor întări prezența la nivel național. Continuarea digitalizării va rămâne o prioritate, alături de reamenajarea magazinelor existente, prin implementarea unui nou standard care va contribui la îmbunătățirea experienței clienților. Totodată, consolidarea și perfecționarea echipei rămân o parte esențială a strategiei. „Vom continua să progresăm în beneficiul tuturor stakeholderilor, dezvoltându-ne accelerat și ridicând standardele în industrie. Creșterea sustenabilă rămâne obiectivul nostru principal și în 2025”, mai spune Cosmin Popovici.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Investitorii individuali se orientează către aur pe fondul scăderii încrederii în SUA și al temerilor crescânde privind recesiunea

Pe fondul volatilității piețelor și al incertitudinii economice, cel...

Schrack Technik România inaugurează cel mai mare centru logistic de materiale electrice din țară 

Schrack Technik România, filiala grupului austriac Schrack Technik GMBH,...

CTP dezvoltă o unitate de producție de 9.500 mp pentru DEHN în CTPark Pitești

CTP, cel mai mare dezvoltator, proprietar și administrator de...

Rețele Electrice România lansează o licitație de peste 132 milioane de lei pentru echipamente

Rețele Electrice România, parte din grupul PPC în România,...