NAI Romania evaluează brandurile românești pentru a fi promovate global în cadrul I Success Brand Accelerator

0

NAI Romania (Appraisal & Valuation), jucător de top pe piața evaluărilor și consultanței, anunță un parteneriat strategic cu I Success Brand Accelerator, program internațional care duce companiile locale direct în lumina reflectoarelor la evenimente de elită din Cannes, Monaco, Veneția, Dubai, Abu Dhabi sau Riyadh. 

În contextul parteneriatului inițiat la începutul lui 2025 între NAI Romania și I Success, colaborare ce a pus bazele unui proces unic de evaluare și internaționalizare a brandurilor românești, noua etapă marchează continuarea evenimentelor dedicate promovării globale. Lansarea oficială a inițiativei Brand Accelerator by I Success a avut loc la București, la Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București (CCIB), în prezența actorului american Eric Roberts.

Programul Brand Accelerator este dedicat companiilor românești care aspiră să pătrundă pe piețele internaționale și să devină vizibile în cadrul unor evenimente de top mondial, iar rolul NAI Romania este de a evalua și certifica valoarea brandurilor românești, oferindu-le credibilitate și un avantaj competitiv în procesul de internaționalizare. 

Mai mult, evaluarea realizată de NAI Romania va permite măsurarea evoluției brandurilor înainte și după participarea în accelerator, oferind astfel un instrument concret de monitorizare a progresului și de validare a rezultatelor.

Un moment deosebit al ediției de la București a fost acela în care actorul nominalizat la Oscar și la Globurile de Aur, Eric Roberts, a primit Pălinca Zetea – un simbol autentic al tradiției românești, apreciat ca ambasador cultural și de identitate națională.

„Rolul nostru, ca evaluatori, este să oferim brandurilor românești instrumentele prin care să își dovedească valoarea și să își câștige locul pe scena globală. Credem cu tărie că România are povești autentice și branduri puternice, care, odată validate și promovate corect, pot deveni repere internaționale”, a declarat Andrei Botiș, CEO NAI Romania (Appraisal & Valuation).

„Așa cum am făcut eu în carieră, ca producător român de entertainment, am propus ca, împreună cu Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București, să valorificăm branduri și artiști pentru expunere internațională. Prezența lui Eric Roberts la București arată că brandurile românești pot atrage atenția mass-media și pot câștiga vizibilitate globală”, a spus Eduard Irimia, fondator I Success.

„Valoarea unui brand nu se măsoară doar prin succesul de acasă, ci și prin capacitatea lui de a traversa granițe, de a inspira și de a construi punți între culturi și economii. România are antreprenori vizionari și branduri cu potențial excepțional, care merită să fie cunoscute pe scena globală”, a adăugat Iuliu Stocklosa, președintele Camerei de Comerț și Industria a Municipiului București (CCIB).

Prin această colaborare, brandurile românești pot fi incluse în I Success Top 100 Brands – un accelerator prestigios pentru comerț internațional, care oferă branding și vizibilitate globală, beneficiind de expunere în cadrul I Success Global Tour 2025.

Un exemplu de succes este Oliveris, brand de salată deținut de compania Agriro, primul brand românesc care, în perioada 2024-2025, a devenit internațional prin participarea la accelerator. După consacrarea sa la Cannes 2025, Oliveris sprijină activ promovarea altor branduri românești, contribuind la extinderea prezenței acestora pe piețele globale și demonstrând puterea solidarității în antreprenoriatul românesc.