Neakaisa.ro, creștere a business-ului cu 15% în 2024 față de anul precedent   

Date:

Business-ul online Neakaisa.ro (obiecte sanitare și produse pentru amenajarea casei), lansat de Laura și Vlad Sardescu în 2014, anunță că „a încheiat 2024 cu o cifră de afaceri de 7,1 milioane euro, marcând o creștere de circa 15% față de anul anterior. În primele trei luni ale acestui an, compania a continuat trendul ascendent, raportând venituri de aproximativ 1,8 milioane euro. Mai mult, până în 2026, Neakaisa.ro își propune extinderea pe piețele internaționale, ca parte a strategiei de scalare sustenabilă și consolidare a brandului la nivel regional. 

Performanța înregistrată în 2024 de Neakaisa a fost susținută atât de adaptarea rapidă la schimbările pieței, cât și de diversificarea portofoliului de produse. Astfel, anul trecut, compania a lansat propria gamă de produse – Rune, a investit în consolidarea infrastructurii digitale, pentru a susține scalabilitatea și eficiența internă, și a integrat soluții de inteligență artificială în procesele operaționale”. 

Laura Sardescu, co-fondator și director general, Neakaisa.ro: „Contextul economic actual ne provoacă să fim mai agili ca oricând. Consumatorii sunt din ce în ce mai atenți la alegerile pe care le fac, caută un echilibru real calitate – preț, iar noi am reușit să le răspundem prin produse relevante și decizii strategice bine calibrate. Privind spre viitor, extinderea internațională este un pas firesc și unul dintre cele mai ambițioase obiective ale noastre. Am început deja discuții active pentru a găsi partenerul potrivit care să ne susțină în această etapă de dezvoltare.

Este important de semnalat faptul ecommerce-ul a avut o evoluție moderată, de circa 5%, în business-ul nostru,  iar creșterea substanțială a fost generată de showroom și de colaborările pe proiecte medii, de unde și decizia de a dezvolta un nou segment de piață, dedicat dezvoltatorilor imobiliari. Contextul economic actual este din ce în ce mai dificil, este nevoie de adaptare și reinventare permanentă pentru a putea veni în fața consumatorilor cu varietate și opțiuni cu raport preț-calitate bun.”

Totodată, directorul general face observația că, „deși valoarea medie a comenzilor a crescut cu 7% în 2024, prețul mediu per produs a rămas constant, semnalând o orientare a pieței către produse mai accesibile. În paralel, creșterea interesului din partea comunității de arhitecți a determinat Neakaisa.ro să dezvolte colaborări active cu peste 300 de specialiști, consolidând astfel segmentul B2B”. 

Afaceri de 1,8 milioane euro în T1 2025

Compania Neakaisa.ro subliniază că, în primele trei luni din 2025, „a înregistrat o cifră de afaceri de 9 milioane lei (aproximativ 1,8 milioane euro), în creștere cu 20% față de aceeași perioadă din 2024. Rulajele generate de gama Rune au ajuns deja la peste 6% din cifra de afaceri, depășind estimările inițiale.

Showroom-ul fizic din București a continuat să fie un motor important de creștere, înregistrând o contribuție semnificativă pe fondul dezvoltării proiectelor pentru casă de dimensiuni medii. Totodată, coșul mediu a crescut cu 5% față de T1 2024”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Bucharest Arbitration Days 2025: Reevaluarea accesului la justiție și procesul echitabil în arbitrajul internațional

Curtea de Arbitraj Comercial Internațional de pe lângă Camera...

Apple în căutarea inovației pierdute

Apple Inc. navighează pe o mare complexă de provocări...

Agroland Business System și Agroland Agribusiness aniversează 4 ani de la listarea pe Bursa de Valori București

Grupul Agroland marchează patru ani de la listarea companiilor...