NOAH, brand românesc de ceasuri, anunță lansarea campaniei Bright Friday, o inițiativă prin care compania dublează prețul ceasurilor în perioada 28-30 noiembrie 2025, direcționând 50% din valoarea fiecărei vânzări către Fundația Pas cu Pas. Suma donată va contribui la dotarea atelierului de arte și meserii din centrul fundației, destinat copiilor și tinerilor aflați în sistemul de protecție.
Bright Friday reprezintă alternativa NOAH la mecanismele comerciale obișnuite din perioada Black Friday. În locul reducerilor, compania aplică o strategie inversă: prețurile produselor sunt dublate, iar mai mult de jumătate din valoarea vânzărilor este direcționată către o cauză socială, aceștia păstrând exclusiv costul de producție al fiecărui produs achiziționat în campanie. Inițiativa urmărește vânzarea a minim 30 de ceasuri, necesară pentru acoperirea parțială a costurilor de dotare ale atelierului fundației și creșterea nivelului de informare privind nevoia de educație și de formare practică a copiilor aflați în sistemul de protecție.
Fiecare achiziție din perioada 28-30 noiembrie 2025 devine un gest de solidaritate. Fondurile strânse vor susține:
- echiparea atelierului de practică al fundației;
- accesul copiilor la instrumente reale de lucru;
- învățarea unei meserii care le poate oferi independență și încredere în propriile abilități.
„Cred că un obiect frumos are sens doar atunci când duce mai departe și o parte din bine. Bright Friday nu este doar o campanie, este modul nostru de a transforma timpul purtat la mână în timp dăruit cuiva care are cu adevărat nevoie de el.”, declară Ruben Perju, Cofondator NOAH & inițiator NCLV
„În fiecare ceas NOAH sunt ore întregi de lucru, dar și credința că meșteșugul poate schimba ceva în jur. Bright Friday ne amintește că putem construi nu doar produse, ci și oportunități reale pentru copii și tineri din România.”, menționează Iosif Harasemiuc, Cofondator NOAH
Copiii incluși în programele fundației vor vizita atelierul NOAH pentru a observa etapele reale de producție ale unui ceas, ca parte a procesului lor de orientare profesională. Activitatea are rolul de a le oferi expunere la un mediu de lucru concret și de a-i familiariza cu competențe relevante pentru integrarea ulterioară pe piața muncii.
„Credem că fiecare interacțiune în care copiii învață să facă ceva cu mâinile lor îi ajută în viață, îi sprijină să-și găsească drumul, să știe la ce sunt buni și îi pune în contact cu oameni care visează, creează și, nu în ultimul rând, se gândesc la cum pot contribui. Ne bucurăm ori de câte ori oamenii de bine decid să se implice, să facă un pas în afara zonei lor de activitate și să se gândească la felul în care pot contribui.”, susține Dina Nechita-Todeasă Director Executiv Asociația Pas cu Pas
Campania este deschisă implicării brandurilor, partenerilor și comunităților creative, pe care NOAH le invită să contribuie la amplificarea inițiativei. Susținerea poate include promovarea campaniei pe canalele proprii, direcționarea publicului către pagina dedicată, achiziția produselor din ediția Bright Friday sau orice altă formă de participare care ajută la transmiterea mesajului „Double the price. Double the heart.”



