Nordic FoodService își consolidează poziția de lider al inovației în industriile HoReCa și Cofetării, combinând digitalizarea prin Nordic APP cu un program intens de evenimente dedicate profesioniștilor, care culminează cu prima ediție NORDIC EXPO – eveniment flagship destinat profesioniștilor din industrie, în perioada 9-10 septembrie, la București.
În 2024-2025, Nordic a lansat concepte proprii sub umbrela Inspiring Solutions, prin evenimentele Pastry Couture, Pasta, Pizza, Pinsa & Panini-4P Experience și Candy Bar Dulce-Sărat – care au adus împreună peste 1.000 de participanți din toată țara: chefi, cofetari, antreprenori și manageri. Aceste evenimente au oferit inspirație practică și soluții reale pentru provocările industriei: lipsa de personal calificat, întreruperi ale lanțului de aprovizionare și presiunea costurilor.
NORDIC EXPO – soluții de ultimă generație și oferte exclusive
Pe 9-10 septembrie 2025, Nordic organizează NORDIC EXPO la Casa cu Cariatide, din Calea Victoriei, nr. 202, una dintre cele mai emblematice clădiri din București și, totodată, unul dintre „laboratoarele live” ale Nordic Group. În acest spațiu, compania testează constant inovații și ultimele trenduri din gastronomie și cofetărie.
Evenimentul va reuni peste 500 de invitați de top: chefi și cofetari renumiți, manageri din industria ospitalității, influenceri și creatori de conținut, autorități și formatori de opinie din țară și din străinătate.
Programul NORDIC EXPO va cuprinde:
- 2 zile – 9 și 10 septembrie 2025; 117 branduri, peste 1.500 de produse prezente însumând peste 15 tone de marfă, 13 categorii de produse, 8 live demo-uri, peste 500 produse degustate;
- 500 mp de expoziții interactive prin care vizitatorii pot descoperi, degusta și testa brandurile renumite și produsele vedetă din portofoliul Nordic Food, dar și echipamente profesionale și soluții complete pentru bucătării și cofetării, prin prezentări practice;
- 250 mp dedicați unei zone de showcases și workshopuri live cu Chefi Nordic și invitați internaționali, care prezintă rețete și tehnici adaptate trendurilor internaționale, aduc know-how și bune practici validate pe piețele europene.
- Reduceri consistente (-50%) pentru testarea produselor noi – o oportunitate de a experimenta inovații și de a le introduce rapid în meniuri;
- Tombole și premii atractive, printre care vizite în laboratoarele de cercetare și dezvoltare ale partenerilor Nordic din afara țării;
- Networking de elită – un spațiu unde liderii industriei se conectează, schimbă idei și stabilesc noi parteneriate.
Înscrierea la Nordic Expo se face online, pe https://nordic-food.ro/nordicexpo/.
Ciprian Moldoveanu, Președinte și Acționar Nordic Group, declară: „Știți cum se spune – prima generație construiește cu sudoare. A doua adaugă viziune. Exact așa, NORDIC EXPO este ultima etapă dintr-o viziune pe care eu avut-o acum 20 de ani: să organizăm un eveniment unde cele mai recente inovații și soluții să fie aduse în fața profesioniștilor din industria alimentară, fie că vorbim de Retail sau FoodService. Totodată, vrem să le oferim celor mai implicați oameni din domeniu șansa să se provoace, să comunice și să ridice industria acolo unde merită – în topul european și mondial.”
Ana Kugler Farina, Area Manager East-Europe Icam S.p.A, partener principal: „Icam, producător italian de familie cu tradiție de trei generații în ciocolata premium bean to bar și produse semifinite din cacao, orientat nu doar către excelența calității, ci și către respectul pentru natură și sustenabilitate, are plăcerea de a participa la NORDIC EXPO. Cu această ocazie, vom prezenta Chefilor români din domeniul ciocolatei, al patiseriei și al gelateriei cele mai recente inovații, demonstrând modalități prin care pot răspunde unui public tot mai sofisticat și atent la calitate. Vizitatorii vor avea ocazia să deguste noutăți din fascinantul și tot mai prețiosul univers al ciocolatei și să descopere rețete speciale, precum tarta italiană cu pere și ciocolată, un desert exotic în variantă single-portion, dar și o creație exclusivă dedicată momentului de sărbătoare – rețeta New Year Cheers Flute.”
Diego Pariotti, Head of Export Conserve Italia Group, partener principal: „CIRIO este un brand italian emblematic, cu o tradiție de 170 de ani și producție de conserve de tomate 100% italiană, de la o cooperativă ce reunește peste 14.000 de fermieri. Un simbol al calității, inovației și aromei autentice. De mai bine de 15 ani, avem un parteneriat de încredere cu Nordic Food și suntem încântați să sărbătorim împreună această călătorie la NORDIC EXPO. Vă invităm la eveniment pentru a descoperi lumea CIRIO: produse premium, inovații inteligente și inspirații culinare concepute pentru profesioniștii din industria alimentară.”
Parteneri principali: ICAM, Les Vergers Boiron, Candia Professional, Cirio, Caseificio Valcolatte, Zanetti, Cassibba, Vecchia Romagna
Parteneri: Bridor, BHB (Big House Brothers), PCB Creation, Martin Braun, De Cecco, Voilà Professionnel, Fruit Life, Nissin, Salumificio Corte Buona, Comprital, Compagnie Fruitière si Bilancia, partenerul permanent Nordic la evenimentele dedicate Food Service.
Cu o tradiție de peste 34 de ani de inovație și recunoașterea recentă la Romanian Hospitality Awards – în categoria „Cel mai bun furnizor”, Nordic confirmă că rămâne nu doar furnizor de produse, ci și creator de experiențe și partener strategic pentru dezvoltarea business-urilor din FoodService.