pastel și FAN Courier lansează campania „FANbox. Livrări pe ritmul tău”

Date:

Oamenii au un motiv în plus de stres atunci când trebuie să acomodeze livrările de la curier și au nevoie de servicii care să se adapteze la ritmul vieții cotidiene. Pornind de la acest insight, pastel și FAN Courier lansează campania FANbox. Livrări pe ritmul tău. Astfel, lockerul FANbox devine o extensie naturală a rutinei clientului, o promisiune prin care oricine își poate organiza activitatea zilnică în propriul tempo, având flexibilitate și control asupra procesului de livrare. 

FANbox este un serviciu de predare și livrare a expedierilor la puncte fixe (lockere), oferit de FAN Courier, conceput pentru a facilita gestionarea eficientă și convenabilă a expedierilor atât pentru persoanele fizice, cât și pentru cele juridice.

89% dintre clienții persoane fizice care utilizează FANbox sunt mulțumiți de acest serviciu, datorită disponibilității 24/7 și a confortului oferit. Ținând cont de nevoile clienților, 9 din 10 comercianți care oferă livrarea la locker vor continua să utilizeze opțiunea în viitor.

Care a fost provocarea creativ – strategică?

Piața de e-commerce se dezvoltă constant, iar jucătorii din industria de curierat au nevoie de servicii diversificate, astfel încât să diminueze întârzierile și lipsa de flexibilitate în livările door-to-door. În plus, în relația B2C, persoanele fizice au nevoie autonomie și de un control mai mare asupra procesului de livrare – status în timp real, disponibilitate 24/7, mai multă discreție, opțiuni de redirecționare sau programare a livrării.  

Provocarea FAN Courier este să comunice aceste beneficii oferite de lockerele FANbox, printr-o abordare creativă care să reflecte cât mai fidel nevoia de predictibilitate și confort pe care o așteaptă clientul.  

Soluția pastel?

Într-un amplu proces de brainstorming, pastel a generat conceptul creativ care încapsulează beneficiile oferite de FANbox, în sintagma pe ritmul tău, o expresie emoțională și funcțională care reflectă libertatea de alegere și controlul oferit de FANbox. Clientul decide cum, unde și când primește coletul, pentru că livrarea se sincronizează cu viața lui. 

Astfel, pastel și FAN Courier au transpus conceptul creativ Livrări pe ritmul tău într-un format video construit după principiul engaging storytelling, un mod de a spune o poveste relevantă în care personajele devin avatare ale targetului și exprimă o emoție autentică. Structura narativă urmărește un dialog subtil între personaje, coordonat de propriul ritm, fie că vorbim despre părinți, seniori sau oameni de business. Conceput ca un videoclip muzical, cu o sincronizare coregrafică perfectă și o coloană sonoră compusă din ritmul fiecărei povești, clipul campaniei a fost filmat atât pe zi, cât și pe noapte, în centrul Bucureștiului, cu o coordonare și colaborare impecabile între echipele de producție, client-agenție și regizor. 

Am extins promisiunea Livrări pe ritmul tău într-un spațiu familiar și emoțional: muzica. pastel și FAN Courier au creat pe Spotify un playlist cu 50 de melodii alese atent, care să genereze o stare de spirit care se manifestă în propriul tempo. 

Până la finalul anului, oricine plasează o comandă cu livrare sau redirecționată către FANbox, se poate înscrie la concurs, pentru a câștiga un iPhone16. Mai multe detalii pe http://www.fanbox.ro

Echipa FAN Courier:

Adriana Manu – Director of Marketing & Communications
Mălina Petrescu – Digital Marketing Manager

Echipa pastel:
Dana Nae Popa – Owner & managing director pastel
Răzvan Dumitrescu – Senior strategic planner
Andreea Liliana Lepădatu – Senior account manager
Alexandra Ciobanu – Junior account
Laura Iane – Executive Creative Director
Cristian Godeanu – Art director
Cristian Petre – Copywriter
Liuba Grecea – DTP
Diana Gordon – AV Producer
Ioana Duca – PR & CSR Manager
Riana Asiminei – Social Media specialist
Anne Mitu – Trafic Manager

Echipa de producție Bread:
Iulia Dăncilă – Founder – Executive Producer
Mihai Cristescu – Creative Producer
Alex Burlac – UPM
Radu Nechita – Production Coordonator
Toto – Production Assistant
Cristian Miron – Director
Alexandru Mureșan – DOP
Ilinca Miroșanu – Editor
Francisca Vass – Styling
Carlo Mihail – 1st AD

Parteneri:
Alexandru Secula – Producer
Dumitru Alexandru, Da’Clique – soundtrack and sound mixing

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Investitorii se tem de instabilitate, pe fondul deprecierii leului și a acțiunilor românești

România se află în fața unor alegeri prezidențiale cruciale,...

Bitcoin trece pragul de 100.000 dolari, gata să atingă maximul tuturor timpurilor 

Bitcoin a trecut  pragul de 100.000 dolari săptămâna trecută...

Card de debit în euro cu beneficii premium pentru persoane fizice

Exim Banca Românească anunță lansarea cardului Mastercard World în...