Se lansează Generatik, platforma care promite să simplifice publicitatea indoor

Date:

Brand Management, companie românească cu o expertiză de peste două decenii în domeniul publicității offline, anunță lansarea oficială a Generatik, prima platformă digitală revoluționară care schimbă fundamental modul în care se desfășoară campaniile de promovare în spații fizice. Pentru prima dată în România, o campanie offline poate fi planificată în 20 de minute versus 20 de zile. Lansarea marchează o schimbare majoră, îmbunătățind fluxul operațional pentru brandurile care își doresc vizibilitate în spațiile publice.

Generatik este conceput ca un instrument complet, care reunește toate etapele implementării unei campanii: selecția locațiilor, bugetare, rezervare, implementare și monitorizare. Platforma este rezultatul unei munci intense din partea unei echipe multidisciplinare formată din specialiști în tehnologie, inteligență artificială și comunicare comercială. Este gândită să răspundă nevoilor reale ale brandurilor care comunică frecvent în malluri și alte spații indoor strategice, de la retail și FMCG (în special beauty și food), până la banking, tehnologie, HORECA, servicii financiare, divertisment, transport sau centre de fitness. Mallul este deja un reper cotidian pentru milioane de consumatori, iar pentru branduri, un canal de comunicare din ce în ce mai valoros. Cu Generatik, o campanie în mall se poate planifica aproape la fel de ușor ca una pe Facebook. Prin Generatik, Brand Management propune o soluție intuitivă, care economisește timp și resurse, oferind un nivel ridicat de control, trasabilitate și eficiență.

„Indoorul are un avantaj strategic incontestabil. Interacționează firesc cu publicul lui, într-un moment în care cumpărătorii sunt disponibili pentru conversații cu brandurile. Nu întâmplător, rata de conversie a indoorului este între 30% și 40%. Cu toate acestea, din rațiuni logistice și nu numai, indoorul a fost până acum, subutilizat. Generatik elimină aceste blocaje și creează contextul potrivit pentru ca indoorul să fie accesat, optimizat și scalat. Prin Generatik, valorificăm potențialul publicității indoor și o aducem la realitatea secolului XXI, oferind o experiență premium”, declară Laurențiu Jiga, CEO & Fondator Brand Management.

Prima platformă care aduce eficiența digitalului în campaniile de publicitate offline

Conform ultimului studiu efectuat de Reveal Marketing Research, 27% dintre cumpărători consideră că reclama la mall este mai eficientă decât cea TV, iar 23% spun același lucru comparând publicitatea indoor din spațiile comerciale cu advertisingul din social media. Cu astfel de argumente și cu automatizările și eficiența pe care le oferă Generatik, mixul de marketing poate fi foarte diferit.

Cu ajutorul algoritmilor de învățare automată (machine learning), Generatik analizează în timp real comportamentul publicului, datele de trafic, istoricul campaniilor și prețurile pentru a oferi recomandări relevante și personalizate fiecărui brand. Platforma se dezvoltă constant în funcție de comportamentul utilizatorului și devine tot mai precisă în sugestiile pe care le face. Prin acest mecanism, fiecare campanie devine mai eficientă și mai predictibilă.

„Munca marketerilor și a agențiilor este mult îngreunată de lipsa datelor în timp real și de complexitatea proceselor de implementare. Am creat Generatik pentru a simplifica radical acest proces: date relevante, automatizare, claritate. Acum, publicitatea offline poate funcționa cu aceeași eficiență ca cea digitală”, explică Laurențiu Jiga, CEO & Fondator Brand Management. 

Modelul de funcționare este inspirat din realitățile pieței actuale. În loc de săptămâni de planificare și zeci de emailuri, o campanie poate fi generată în 20 de minute și lansată în câteva zile, Generatik oferă brandurilor o acoperire precisă și date concrete privind impactul estimat. De asemenea, pune la dispoziția advertiserilor o hartă interactivă a spațiilor disponibile, cu opțiuni de filtrare după buget, audiență și date demografice, trafic, zonă și tip de locație. Planul de media este generat automat, în câteva minute, iar implementarea este coordonată din platformă cu ajutorul notificărilor și rapoartelor de status.

„Ne-am dorit să oferim brandurilor o soluție completă și ușor de utilizat. Dacă ai un produs de lansat și vrei să fii prezent în cele mai relevante spații din oraș, poți face totul în platformă, fără să pierzi timp prețios”, adaugă Răzvan Marincoi, Product Manager Generatik. „Este pentru prima dată când un brand poate gestiona singur o campanie indoor cu aceeași ușurință cu care administrează una pe o rețea socială. Generatik a obținut diminuarea timpului alocat generării unui plan de media de la 20 de zile la 20 de minute, pe partea de implementare a campaniei în locații multiple de tip mall, la nivel național. Mai mult, identificarea locațiilor nu mai necesită deplasări în teren. Platforma oferă o hartă interactivă cu toate spațiile disponibile, ceea ce înseamnă că selecția, rezervarea și coordonarea pot fi făcute de oriunde, în doar câțiva pași”

Platforma se adresează în special companiilor cu bugete de promovare între 100.000 și 500.000 de euro anual, care au nevoie de un sistem fiabil, transparent și rapid. De asemenea, Generatik răspunde cerințelor departamentelor de marketing care gestionează mai multe campanii simultan și care caută soluții automatizate de planificare și evaluare a rezultatelor.

Generatik are deja în rețeaua sa parteneri activi din retail, fitness, clădiri de birouri și rețele comerciale și se află în discuții avansate cu alți jucători relevanți pentru extinderea acoperirii naționale. În paralel, sunt în curs de dezvoltare noi funcționalități pentru integrarea cu sisteme de raportare și cu instrumente de analiză a impactului campaniilor în timp real.

„Viziunea noastră pentru Generatik este una de creștere accelerată și inovație continuă. Suntem deja lideri în publicitatea indoor din România, iar acest produs consolidează acest rol. În primul an, vrem să integrăm în platformă 50 dintre cei mai activi jucători din segmente-cheie, precum malluri, centre de fitness și rețele comerciale. În plus, oferim acces freemium celor care se înscriu până la finalul acestui an, inclusiv la funcționalități avansate de machine learning și advertising intelligence”, încheie Laurențiu Jiga, CEO & Fondator Brand Management.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Business Breakfast la Palatul CCIB: DEZVOLTARE REGIONALĂ ȘI FINANȚARE PENTRU IMM-URI ÎN BUCUREȘTI-ILFOV

Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București (CCIB),...

Eurodeputații doresc să extindă finanțarea UE pentru redresare după anul 2026

Eurodeputații doresc să extindă finanțarea UE pentru redresare după...

Viitorul în real estate: tehnologie inteligentă, decizii umane  

Inteligența artificială promite să schimbe radical industria real estate,...