Burger cu carne de pui, cel mai popular produs comandat prin Wolt în prima lună de activitate în România

Date:

Compania de tehnologie Wolt, deținătoarea unei platforme de comerț local, anunță rezultatele primei luni de activitate în România și lecțiile decurse de aici: „Cu o extindere treptată în întreaga țară, care s-a desfășurat pe parcursul lunii mai, Wolt a înregistrat o cerere neașteptat de mare din partea utilizatorilor, partenerilor curieri și comercianți, ceea ce a condus la o dezvoltare accelerată și la primele ajustări operaționale.

Lansare rapidă și extindere accelerată

Din prima zi, interesul românilor față de serviciile Wolt a depășit cele mai optimiste prognoze. Compania este acum prezentă în 34 de orașe din România, iar aria de livrare s-a dublat comparativ cu cea anterioară, din perioada Tazz.

Topul preferințelor și primele statistici Wolt, în România

  • Cel mai popular produs în prima lună: burger cu carne de pui;
  • Cea mai comandată categorie de mâncare: fast food;
  • Utilizatorul cu cele mai multe comenzi: 268 într-o singură lună;
  • Cele mai active orașe: București, Timișoara și Cluj-Napoca;
  • Cel mai activ curier partener: 54 de comenzi livrate într-o singură zi.

Cerere foarte mare și acțiuni rapide

Entuziasmul de care s-a bucurat intrarea Wolt în România, în special în primele două săptămâni, a depășit așteptările și a generat presiune operațională în anumite zone. Astfel, numărul mare de comenzi a adus și provocări inițiale, inclusiv întârzieri ale livrărilor în zonele în care creșterea a fost cea mai puternică.

În urma observațiilor în timp real și a reacțiilor primite din partea utilizatorilor, Wolt a implementat rapid o serie de măsuri pentru a îmbunătăți experiența clienților: suplimentarea echipelor de suport, creșterea numărului de parteneri curieri pentru a acoperi mai bine cererea, precum și ajustarea disponibilității pe ture. În plus, au fost aduse îmbunătățiri în aplicația curierilor, cu funcționalități menite să fluidizeze procesul de preluare și livrare a comenzilor. Aceste măsuri au avut deja un impact pozitiv, ameliorând simțitor indicatorii de performanță și crescând nivelul de satisfacție al clienților.”

Alin Șerban, General Manager, Wolt România: „Prima lună Wolt în România ne-a confirmat potențialul uriaș al pieței și apetitul real pentru un serviciu de livrare care pune accent pe calitate, rapiditate și transparență. Deși începutul a venit cu provocările sale, suntem recunoscători clienților, partenerilor curieri și comercianților pentru încrederea acordată. Echipa noastră a învățat repede, a reacționat prompt și a îmbunătățit lucrurile din mers. Suntem nerăbdători să continuăm dezvoltarea acestui proiect alături de întreaga comunitate Wolt”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Artă urbană la Centrul Comercial Auchan Titan 

Centrul Comercial Auchan Titan organizează, în parcarea exterioară, pe...

World Class deschide un nou club premium de health & fitness în Iași, în incinta Moldova Mall

World Class România anunță deschiderea oficială a celui mai...

Aflate sub presiunea costurilor tot mai mari, sistemele de sănătate trebuie să se orienteze spre prevenție cu ajutorul tehnologiei

de Ruxandra Târlescu, Partener și Lider al Departamentului de Consultanță Fiscală și Juridică PwC