Compania de tehnologie Wolt, deținătoarea unei platforme de comerț local, anunță rezultatele primei luni de activitate în România și lecțiile decurse de aici: „Cu o extindere treptată în întreaga țară, care s-a desfășurat pe parcursul lunii mai, Wolt a înregistrat o cerere neașteptat de mare din partea utilizatorilor, partenerilor curieri și comercianți, ceea ce a condus la o dezvoltare accelerată și la primele ajustări operaționale.
Lansare rapidă și extindere accelerată
Din prima zi, interesul românilor față de serviciile Wolt a depășit cele mai optimiste prognoze. Compania este acum prezentă în 34 de orașe din România, iar aria de livrare s-a dublat comparativ cu cea anterioară, din perioada Tazz.
Topul preferințelor și primele statistici Wolt, în România
- Cel mai popular produs în prima lună: burger cu carne de pui;
- Cea mai comandată categorie de mâncare: fast food;
- Utilizatorul cu cele mai multe comenzi: 268 într-o singură lună;
- Cele mai active orașe: București, Timișoara și Cluj-Napoca;
- Cel mai activ curier partener: 54 de comenzi livrate într-o singură zi.
Cerere foarte mare și acțiuni rapide
Entuziasmul de care s-a bucurat intrarea Wolt în România, în special în primele două săptămâni, a depășit așteptările și a generat presiune operațională în anumite zone. Astfel, numărul mare de comenzi a adus și provocări inițiale, inclusiv întârzieri ale livrărilor în zonele în care creșterea a fost cea mai puternică.
În urma observațiilor în timp real și a reacțiilor primite din partea utilizatorilor, Wolt a implementat rapid o serie de măsuri pentru a îmbunătăți experiența clienților: suplimentarea echipelor de suport, creșterea numărului de parteneri curieri pentru a acoperi mai bine cererea, precum și ajustarea disponibilității pe ture. În plus, au fost aduse îmbunătățiri în aplicația curierilor, cu funcționalități menite să fluidizeze procesul de preluare și livrare a comenzilor. Aceste măsuri au avut deja un impact pozitiv, ameliorând simțitor indicatorii de performanță și crescând nivelul de satisfacție al clienților.”
Alin Șerban, General Manager, Wolt România: „Prima lună Wolt în România ne-a confirmat potențialul uriaș al pieței și apetitul real pentru un serviciu de livrare care pune accent pe calitate, rapiditate și transparență. Deși începutul a venit cu provocările sale, suntem recunoscători clienților, partenerilor curieri și comercianților pentru încrederea acordată. Echipa noastră a învățat repede, a reacționat prompt și a îmbunătățit lucrurile din mers. Suntem nerăbdători să continuăm dezvoltarea acestui proiect alături de întreaga comunitate Wolt”.