Credit Europe Bank suspendă inițierea acțiunilor de executare silită și oferă la cerere soluții personalizate clienților cu credite ipotecare

Date:

Comunicat de presă

19 martie 2020, București

În contextul actual general, Credit Europe Bank vine în sprijinul clienților săi persoane fizice care dețin credite ipotecare și sunt afectați de pandemia de COVID-19 cu posibilitatea de a-și amâna ratele la cerere. Totodată, Banca implementează o măsură adițională de protecție și decide suspendarea inițierii de noi proceduri de executare silită a clienților persoane fizice.

În cazul clienților persoane fizice care dețin credite ipotecare și sunt afectați direct de epidemia de COVID-19 cu privire la plata ratelor, Credit Europe Bank oferă soluții de la caz la caz, în baza cererilor, iar clienții sunt informați de bancă de pașii și documentația necesară pentru fiecare solicitare primită.

Credit Europe Bank recomandă totodată clienților utilizarea canalelor online alternative (cum ar fi Internet Banking) pentru a evita deplasarea la unitățile CEB unde este permisul accesul a maximum 3 clienți în același timp în contextul dat și apelarea serviciului de call center CEBLine la 0801.000.000 (număr apelabil din reţeaua Telekom România) sau 0750.000.000 (număr apelabil din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă, inclusiv internaţional), disponibil non-stop.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

O singură acțiune din grupul celor „7 Magnifici” a crescut de la începutul anului

A fost o săptămână aglomerată pentru patru companii din...

Eroii mari şi mici ai brandurilor româneşti

Suntem mari amatori de poveşti şi mari consumatori ai...

Analiză Eaton: Pene de curent – cum să protejezi tehnologia și datele atunci când rețeaua electrică se oprește

Pe măsură ce Peninsula Iberică își revine după întreruperile...