Experiența „This Lidl Life”, adusă de Lidl la Costinești

0

Compania Lidl România anunță continuarea parteneriatului cu festivalul Beach, Please!, aflat la cea de-a IV-a ediție și organizat, în perioada 9-13 iulie 2025, în localitatea Costinești, județul Constanța: „Timp de 5 zile, sub conceptul THIS LIDL LIFE, Lidl aduce universul său mai aproape de publicul tânăr, printr-o experiență completă, ce constă într-un mix de activări cool, zone de relaxare, conținut social media ready și smart shopping, prin oferirea unui sortiment de produse special gândit pentru festivalieri, la aceleași prețuri ca în magazinele sale”.

Lidl România ne informează că „îi așteaptă pe festivalieri cu un cadru vibrant, preparate gustoase și accesibile, activări tematice și premii atractive, printre care:

  • Lil’ Lidl, magazinul din festival deschis zilnic între orele 16:00 și 05:00, cu un sortiment special gândit și selectat pentru festivalieri ce include produse din Brutăria Lidl, gama Alesto, înghețată, articole HiPRO, iaurturi și articole non-food (articole de îmbrăcăminte și accesorii). Pentru o experiență cât mai ușoară la cumpărături, festivalierii pot plăti atât cu cardul, la casele express, cât și prin FestiPay, la casele standard;
  • Piața Lidl Fresh Bar, cu limonadă, smoothies și salată de fructe, acompaniată de activări tematice cu premii atractive și o zonă de relaxare; 
  • Content Store Lidl, un spațiu expozițional inspirat din social media, în care se găsesc cele mai comune elemente din universul Lidl: casa  de marcat, rafturi reinterpretate pentru selfie-uri și zona Piața Lidl. Atracția principală este un automat de premii, la care participanții au ocazia de a câștiga surprize inedite, inclusiv acces exclusiv la o zonă specială de relaxare cu vedere spre scena principală;
  • Skate Park, dedicat sporturilor urbane, cu demonstrații de skateri și bikeri, plus concursuri atractive.

Festivalul Beach, Please! are loc anul acesta în perioada 9-13 iulie, în localitatea Costinești, județul Constanța. Și în acest an, Lidl România continuă parteneriatul cu evenimentul, aducând universul Lidl mai aproape de publicul tânăr. Participanții la festival vor avea parte de experiențe care vor completa emoțiile intense trăite pe ritmurile celor mai apreciați artiști ai momentului”.