Gest umanitar al unor branduri puternice

Date:

Procter&Gamble, Profi și Crucea Roșie Română au echipat 41 de maternități de stat din România cu peste 80 de pătuțuri noi și 7.600 de lenjerii de pat, ca parte a campaniei ,,Hai să dăruim un nou început pentru un nou-născut”. Cadrul pentru constituirea esenţei acestui demers l-au asigurat magazinele Profi. În perioada iunie-septembrie 2017, o parte din valoarea vânzărilor cumulate de produse Ariel, Lenor și Pampers, mărci de referinţă în portofoliul Procter&Gamble, a fost direcționată către această cauză, iar Crucea Roșie Română a identificat nevoile maternităților. Distribuirea materialelor a demarat în decembrie (foto). Ioan Silviu Lefter, director general al societăţii Crucea Roșie Română, subliniază: „Maternitatea este locul în care cei mici iau contact pentru prima dată cu mediul extern, fiind un spațiu esențial atât pentru starea lor de bine, cât și a mamelor. Astfel, într-un efort colectiv, ne-am propus ca prin aceasta inițiativă să transformăm mai multe secții de nou-născuți din țară într-un loc mai bine echipat, care răspunde nevoilor acestora. Ne bucurăm să fim  alături de o inițiativă atât de frumoasă, care ne-a invitat, pe fiecare din noi, la un exercițiu de solidaritate.”

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Schneider Electric accelerează dezvoltarea și implementarea la scară largă a „fabricilor de AI” cu ajutorul NVIDIA

Schneider Electric, liderul mondial în transformarea digitală a managementului...

Studiu regional Undelucram.ro: 43% dintre angajații români sunt nemulțumiți de salariu

43% dintre angajații români sunt nemulțumiți de salariu, iar...

Fiscul are programare la cabinetele medicale. Sunt acestea pregătite pentru control?

| de Stela Andrei, Partener, People Advisory Services Leader, EY România, Geanina Ciorâţă, Senior Manager, People Advisory Services, EY România