Inovație pe piața alimentelor, testată de Lidl România

0

Compania Lidl România anunță testarea, în premieră, a unui nou produs în categoria de pește proaspăt: burgerul de somon Fish Today, „singurul burger cu somon proaspăt disponibil pe piață, produs în colaborare cu un partener din țara noastră. Acest produs face parte dintr-un proiect pilot desfășurat în 20 de magazine Lidl aflate în zona București, Constanța și Tulcea, ca parte a strategiei Lidl de extindere a sortimentației cu opțiuni mai sănătoase și sustenabile pentru o alimentație conștientă.

Noul produs reflectă preocuparea Lidl de a inova în sortimentul de produse și de a promova un stil de viață sănătos și o dietă echilibrată, oferind o alternativă gustoasă și nutritivă la burgerii clasici din carne de vită sau porc. Cu un conținut de 92% somon (Salmo Salar, origine Norvegia), completat de 7% fibră de mazăre și cartof și 1% sare, acest burger este produs de un partener din România și se remarcă prin calitatea ingredientelor și prospețimea materiei prime”.

Creatorii lui subliniază că „burgerul de somon se diferențiează printr-un profil nutrițional echilibrat, oferind multiple beneficii:

  • Sursă excelentă de proteine, cu 20g de proteină la 100g de produs;
  • Conține acizi grași Omega-3, esențiali pentru sănătatea inimii și a creierului;
  • Una dintre puținele surse naturale de vitamina D, nutrient important pentru imunitate și sistemul osos;
  • Conținut redus de grăsimi saturate și colesterol, comparativ cu burgerii tradiționali.

Burgerul de somon face parte dintr-un test de sortiment care include 7 articole noi, disponibile în prezent în *20 de magazine Lidl din România. Produsele acoperă o varietate de specialități din pește și fructe de mare, menite să contribuie la un stil de viață sănătos și o dietă conștientă, prin diversificarea ofertei de produse cu pește: Fish Today – burger de somon, file de cod proaspăt cu piele, Tuna Today – tataki de ton, creveți întregi prefierți (calibru 20/30), Shrimps Today – creveți Vannamei (calibru 20/30), creveți Black Tiger (calibru 30/40) și cocktail de fructe de mare”. 

*Produsul este disponibil în 20 de magazine din București și din alte orașe și localități din țară, precum Voluntari, Popești-Leordeni, Pantelimon, Constanța, Mangalia, Năvodari, Tulcea și Tunari.