Modele inspiraționale pentru „Succesul tău profesional”

Date:

Organizația Junior Achievement România, în parteneriat cu compania Nestlé România, anunță că „a încheiat o nouă etapă în programul de dezvoltare profesională Succesul tău profesional prin care oferă sugestii și modele inspiraționale de pregătire și progres în carieră elevilor și studenților.

Astfel, numai în luna aprilie, 1.607 de elevi de liceu și 283 de studenți de la profiluri tehnic, economic, și industrie alimentară, din 36 de orașe în total, au participat la un număr de trei întâlniri online cu cinci voluntari Nestlé România în cursul cărora au discutat despre ceea alegerile necesare pentru a prefigura o carieră profesională de succes.

Tema webinariilor susținute de voluntarii Nestlé a fost Cum să ai o carieră de succes și a inclus referiri la modul în care cei cinci colegi din companie și-au ales specialitățile de studiu, ce au făcut pentru a se diferenția și cum au început să lucreze, ce experiențe profesionale au adunat și cum au promovat de-a lungul anilor”.

Irina Siminenco, Corporate Affairs Manager: „Comunicarea și PR-ul reprezintă componente cheie care modelează imaginea și reputația fiecăruia dintre noi, reușind astfel să ne pregătească pentru câmpul muncii. Sunt recunoscătoare că am putut să împărtășesc din experiența mea acestor tineri ambițioși.” 

Inițiatorii subliniază că „parteneriatul cu Junior Achievement este deja la al patrulea an și se încadrează în inițiativa globală de tineret Nestlé Needs YOUth, prin care Nestlé dorește să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth”.

Junior Achievement (JA) România, organizație nonprofit, reamintește că „a fost fondată în anul 1993 și este parte a JA Worldwide® USA și JA Europe. Junior Achievement este cea mai mare organizație internațională de educație antreprenorială, economică, financiară, de orientare profesională și dezvoltare personală, programele sale fiind urmate în 40 de țări din Europa și peste 100 din lume. În România, programele JA de tip „learning by doing“ și „project based” sunt urmate anual de peste 254.000 de elevi și studenți din 1.898 de instituții de învățământ și se desfășoară local în parteneriat cu Ministerul Educației, instituțiile de învățământ și comunitatea de afaceri. În 2022, organizația a urcat pentru a patra oară în Top 10 ONG-uri din lume și a fost nominalizată la Premiul Nobel pentru Pace. Mai multe detalii sunt disponibile pe www.jaromania.org”.

Referitor la inițiativele globale Nestlé, este de subliniată că „în 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuirii la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului Nestlé for Healthier Kids, extinderea inițiativei Nestlé needs YOUth și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu.

Nestlé for Healthier Kids – Programul Nestlé for Healthier Kids a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. În România, aceste eforturi se regăsesc se concretizează prin parteneriatele cu mișcarea națională Și eu trăiesc sănătos – SETS, inițiat de Fundația Prais și programul Traista cu sănătate, inițiat de prof. dr. Veronica Mocanu.

Nestlé needs YOUth – Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret Nestlé needs YOUth este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.

Sustenabilitate – Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.

Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției”.

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

O singură acțiune din grupul celor „7 Magnifici” a crescut de la începutul anului

A fost o săptămână aglomerată pentru patru companii din...

Eroii mari şi mici ai brandurilor româneşti

Suntem mari amatori de poveşti şi mari consumatori ai...

Analiză Eaton: Pene de curent – cum să protejezi tehnologia și datele atunci când rețeaua electrică se oprește

Pe măsură ce Peninsula Iberică își revine după întreruperile...