Moșia Chindia – „Estimăm o creștere de 30% datorată livrărilor naționale”

Date:

 

  • Moșia Chindia începe din luna februarie livrările la nivel național;
  • Ferma prevede o creștere a vânzărilor cu 30% în următoarele 6 luni datorită lansării livrărilor în toată țara;
  • Partenerul fermei în acest demers este Frigonet Logistics, livrator door-to-door cu mașini frigorifice;
  • Livrarea în țară durează 3-5 zile și este gratuită pentru comenzile de peste 500 lei.

Moșia Chindia, prima fermă de animale „crescute prin pășunare” din România, anunță că toată gama de produse este acum disponibilă în magazinul online cu livrare în toată țara. Fondatorii estimează o creștere a vânzărilor cu 30% în următoarea jumătate de an.

„Am avut foarte multe comenzi din Moldova, Transilvania, Cluj, Timișoara. Deși inițial plănuisem să livrăm doar în București, Ilfov și Dâmbovița (unde se află ferma), interesul foarte mare din țară ne-a determinat să căutăm variante prin care să livrăm produsele Moșia Chindia și familiilor din restul României. Am făcut teste, totul a mers conform planului, așa că am luat decizia de a lansa și oficial această opțiune”, spune Vlad Miriță, fondator ferma Moșia Chindia.

Vlad Miriță și Dan Cîrstea

Familiile interesate de hrană sănătoasă vor putea comanda din toată țara, începând din februarie, cele peste 50 de produse existente în oferta magazinului online. Dacă în București, Ilfov și Dâmbovița livrarea durează 2-3 zile, în restul regiunilor aceasta se realizează în 3-5 zile lucrătoare. Pentru un coș care costă până în 250 de lei, livrarea costă 29 de lei în București, Ilfov și Dâmbovița. Peste suma de 250 de lei, transportul este gratuit. În cazul livrării naționale, la o comandă de peste 500 de lei, livrarea este gratuită, în timp ce, până în această sumă, costă 35 de lei.

„Pentru a da șansa cât mai multor familii de a-și hrăni copiii cu cea mai curată și sănătoasă carne , am subvenționat semnificativ prețul livrării. Este o acțiune pe care ne-o asumăm, păstrând în minte misiunea cu care am pornit la drum – 1 milion de familii cu copii care să beneficieze de hrană curată. Când am observat creșterea cererii în țară, am căutat un partener potrivit care să permită produselor noastre să ajungă la destinație la exact aceeași calitate la care pleacă din fermă. Soluția a fost să alegem un curier care livrează cu mașini frigorifice. Nu am identificat niciun fel de diferență de structură sau gust între carnea proaspătă și cea congelată, așa că alegerea noastră a fost simplă”, spune Dan Cîrstea, fondator ferma Moșia Chindia. 

Partenerul ales să însoțească ferma în acest demers este Frigonet Logistics, singura firmă de curierat cu mașini frigorifice care face livrări la nivel național către consumatorii finali (livrare door-to-door) pentru magazinele online. Cu o flotă de peste 30 de autocamioane, aceasta oferă șansa transportării produselor exact așa cum pleacă din fermă – congelate. De altfel, congelarea este cea mai naturală și mai sănătoasă metodă de conservare a alimentelor, pentru că nu implică niciun fel de aditivi.

„Ultimii doi ani mi-au arătat că cererea este din ce în ce mai mare pe segmentul de livrare de alimente către beneficiarul final, ca urmare a creșterii vânzărilor online de produse alimentare. Moșia Chindia, clientul nostru, este o fermă cu produse naturale, care folosește congelarea ca singura metodă de conservare, astfel că mașinile frigorifice erau unica soluție pentru păstrarea calității de la fermă până în farfurie”, a declarat Mihai Cristian Dărmănescu, Director General Frigonet Logistics.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Transportul și logistica, domenii tot mai relevante la nivel mondial

Târgul transport logistic 2025 de la München, la care...

Startup Europe Week (SEW) – AI and Startups: Shaping the future of Innovation

Startup Europe Week (SEW) este cea mai mare inițiativă...