Retailer-ul Lidl anunță „prelungirea parteneriatului cu UEFA, continuând să susțină UEFA Women’s National Team Football până în 2030. În urma succesului fenomenal UEFA Women’s EURO 2025, care a ajuns la peste 400 de milioane de fani la nivel global, Lidl este acum partener al UEFA Women’s EURO 2029, al Women’s European Qualifiers 2028/29 și al UEFA Women’s Nations League 2025, 2027 și 2029, consolidându-și angajamentul de a promova sănătatea, alegerile conștiente și dezvoltarea prin sport”.
Extinderea angajamentului Lidl față de fotbalul feminin: 2025-2030
Lidl precizează că „parteneriatul extins al UEFA în fotbalul feminin include următoarele turnee:
- UEFA Women’s EURO 2029
- Women’s European Qualifiers 2028/29
- UEFA Women’s Nations League 2025, 2027 and 2029
În continuare, mult îndrăgitele experiențe alături de Lidl Kids Team vor reveni la UEFA Women’s EURO 2029, oferind copiilor oportunitatea unică de a însoți pe teren vedetele fotbalului feminin, inspirând următoarea generație de atlete și suporteri”.
Pornind de la un succes remarcabil
După cum subliniază Lidl, „la baza acestui parteneriat au stat turneele remarcabile din ultimii doi ani. Anul acesta, UEFA Women’s EURO 2025 a continuat să-și consolideze succesul, cu prezența Lidl în toate cele opt orașe gazdă și stadioane. În urma acestuia, s-au numărat peste 650.000 de fani pe stadioane și peste 400 de milioane de telespectatori din întreaga lume care au privit meciurile din fața ecranelor. Prin prezența sa, Lidl a distribuit 269.950 de pahare cu fructe în zonele dedicate fanilor și în fața stadioanelor pentru a promova un stil de viață sănătos. Mai mult, 57 de angajați Lidl au făcut parte din Awareness Team, echipa care a fost prezentă la fiecare meci al competiției pentru a se asigura că fiecare suporter se simte în siguranță și respectat, promovând valori precum apartenența și diversitatea.
În spatele implicării Lidl în cadrul UEFA Women’s EURO 2025 stă angajamentul de a inspira fetele și tinerele femei. Retailerul a găzduit la Basel, Elveția, Lidl Youth Camp, un program personalizat dedicat unui număr de 100 de fete cu vârste cuprinse între 14 și 17 ani din 18 țări europene cărora le-a oferit ateliere de nutriție, coaching de specialitate și oportunitatea de a lega prietenii pe viață. În plus, Lidl a donat, prin intermediul unuia dintre magazinele sale din Elveția peste 12 tone de fructe și legume proaspete persoanelor din categorii vulnerabile, demonstrând angajamentul companiei față de promovarea unei alimentații conștiente si sănătoase și de implicarea în comunități”.
Încurajarea echității în sport
Lidl reamintește că parteneriatul reflectă angajamentul său „de a încuraja oamenii să adopte un stil de viață activ și sănătos, promovând în același timp șansele egale pentru femei în sport. Prin oferirea aceluiași nivel de vizibilitate, de implicare și de susținere a fanilor ca și în cazul competițiilor sportive masculine, Lidl continuă să contribuie la promovarea echității în sport”.



