Sondaj MOL: Șoferii folosesc mașina la fel de des iarna precum în restul anului

Date:

Peste 90% dintre participanții la un studiu de piață efectuat de MOL România au declarat că folosesc mașina la fel de des iarna precum în restul anului

Șoferii din România nu se lasă impresionați de anotimpul rece și continuă să folosească mașina la fel de des iarna precum în restul anului. Timpul acordat pregătirii autoturismului pentru sezonul rece este de până în 4 ore, iar în cele mai multe cazuri (peste 70%), bugetul alocat în acest scop este de sub 500 de lei. 

78% dintre șoferi spun că înțeleg utilizarea carburantului special adaptat pentru sezonul rece, în timp ce peste 90% dintre participanții la această cercetare de piață sunt convinși de importanța folosirii de cauciucuri speciale de iarnă.

Datele rezultă dintr-un sondaj realizat online de MOL România în perioada 12-18 decembrie 2020, pe un eșantion de peste 2000 de respondenți, participanți în programul de loialitate MOL MultiBonus.

Cercetarea a arătat că doar jumătate dintre șoferi apelează la service-uri pentru a pregăti autoturismul de iarnă, deși peste 90% dintre participanții la sondaj au declarat că folosesc mașina la fel de mult pe timpul iernii ca în celelalte anotimpuri.

Atunci când se pune problema pregătirii pentru iarnă, 78% dintre șoferi spun că înțeleg utilizarea carburantului special adaptat pentru sezonul rece, în timp ce peste 90% dintre participanții la această cercetare de piață sunt convinși de importanța folosirii de cauciucuri speciale de iarnă.

De asemenea, în proporții covârșitoare, repondenții au menționat că verificarea nivelului de antigel și a stării bateriei sunt printre operațiunile pe care le fac la începutul iernii.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

FoodIntelForum 2025: Business la cote înalte și oportunități valoroase

Cea de-a opta ediție a FoodIntelForum, eveniment reprezentativ pentru...

Cele mai bune mașini electrice pot fi văzute și votate la București Mall, în cadrul Best Electric Car 2025

Best Electric Car este o competiție unică în România,...

Transformarea capitalului uman în funcțiunile financiare și de taxe

| de Claudia Sofianu, Partener, People Advisory Services Leader, EY România Nicoleta Dumitru, Senior Manager, People Advisory Services, EY România