FLORIN ANTONESCU | educație & cercetare
LAURENȚIU GHEORGHE | afaceri globale
PAULA CALISTRU | secretar general de redacție
STROE DIANA  | grafician
AURORA GHENOV | tehnoredactor
DAN ARICIUC | contabilitate

Grupul de presă „ECONOMISTUL”

Dr. ec. CONSTANTIN BOȘTINĂ / director general
Dr. ec. IOAN ERHAN / director fondator
DANIEL APOSTOL / director editorial
Prof. univ. dr. VASILE PUȘCAȘ / senior editor
RALUCA – FLORENTINA TIȚA / director marketing și vânzări

Difuzare și abonamente

RALUCA – FLORENTINA TIȚA
Director de Marketing și Vânzări
TEL: 0722.977.324
EMAIL: raluca.tita@economistul.ro

PAULA CALISTRU
Secretar General de Redacție
TEL/FAX: +4 021.312.47.99
EMAIL: redactie@economistul.ro

ADRESĂ: 010584 BUCUREȘTI, CALEA DOROBANȚI NR. 189, ET. 1, SECTOR 1, ROMÂNIA
TEL/FAX: +4 021.312.47.99; +4 021.312.22.48
EMAIL: abonamente@economistul.ro
ISSN: 1221 – 8669
POZIȚIA ÎN CATALOGUL OFICIILOR POȘTALE: 19406

Editor

ASOCIAȚIA PENTRU STUDII ȘI PROGNOZE ECONOMICO-SOCIALE (ASPES)
CONSTANTIN BOȘTINĂ / președinte
PETRU RAREȘ, NICOLAE DĂNILĂ, EUGEN DIJMĂRESCU, OVIDIU NICOLESCU / vicepreședinți
LEONTIN DINULESCU / secretar general
ANDREI BUGA / director executiv

Despre noi

Publicația „Economistul” fondată în 1990, editată de Asociația Generala a Economiștilor din România (AGER) și Asociația pentru Studii și Prognoze Economico-Sociale (ASPES), este cel mai longeviv brand de presă economică românească, ce are o apariție continuă de la fondare, aducând în fața cititorilor cele mai importante și de actualitate subiecte economice naționale și internaționale. Revista Economistul se recomandă prin formă și conținut drept o publicație premium de opinii și analize, cultură și civilizație economică.

După 26 de ani de apariție continuă și răspunzând cererilor de piață și dezvoltare, începând cu anul 2016, revista Economistul apare în linia printurilor de prestigiu: The Economist, Harvard BR, Foreign Affairs, Wired, Bloomberg Week. Această nouă etapă cuprinde câteva schimbări majore care îmbunătățesc calitatea publicației, atât din punct de vedere editorial, cât și al vizibilității pe piața mass-media din România atât, online cât și offline, prin angrenarea unei noi echipe redacționale și de marketing.

Distribuție specială personalizată și susținută de un amplu program de relații publice și networking: mari corporații și firme reprezentative (președinți, directori generali și membri ai CA), directori de vânzări, directori de marketing, directori de investiție etc.

Începând cu numărul din iulie 2016, revista “Economistul” este mai aproape și mai profund atașată de temele importante ale mediului de afaceri, ale economiei și societății.