Marketing externalizat dezvoltat de agenția The Public Advisors

Date:

La un an de activitate, divizia de marketing externalizat a agenției de relații publice și comunicare The Public Advisors oferă o retrospectivă și totodată schițează o perspectivă de profil. Divizia are ca beneficiari atât clienți din portofoliul agenției, cât și clienți cu solicitări exclusiv pentru astfel de activități. Serviciile cele mai accesate sunt cercetare și analiză, creare și coordonare de strategiei de brand, implementare în mediile offline și online. Clienții provin din FMCG, real estate, automotive, sectorul nonguvernamental.Agenția le poate oferi consultanță integrată de marketing și PR cu un singur punct de contact, prin expertiza garantată a consultanților, implementare 360°, relocare temporară in-house a unui expert.

Simona Dan (foto), Managing Partner, The Public Advisors: „Completarea cu această nouă componentă de marketing externalizat a portofoliului de servicii pe care le furnizăm clienților a venit ca un pas firesc în dezvoltarea noastră, dar și ca o confirmare a trendului spre care se îndreaptă industria comunicării, în ansamblu. După mai multe solicitări din partea clienților de a implementa și proiecte de marketing, am simțit că este o nevoie în piață de a oferi companiilor și această opțiune. Atât sectorul de marketing, cât și cel de comunicare, și-au extins sfera de acoperire și se adresează de multe ori aceluiași public, din ce în ce mai numeros. Astfel că juxtapunerea acestor domenii reprezintă un aspect prin care comunicarea se poate adapta și poate răspunde la nevoile actuale ale mediului de business”.

Raluca Mihălăchioiu (foto), Managing Partner, The Public Advisors: „Coordonarea dintre PR și marketing oferă oricărui business o mai mare siguranță și un control mai bun în ceea ce privește diseminarea mesajelor. Aceste două domenii au fost dintotdeauna interconectate, însă în ultimii ani am simțit în rândul companiilor o și mai mare nevoie de a le îngloba. Chiar și la nivel internațional, majoritatea specialiștilor în comunicare consideră că relația dintre PR și marketing va deveni mult mai firească și va contribui definitoriu la eficientizarea comunicării. După o perioadă provocatoare pentru bugetele de marketing, observăm o relansare a campaniilor, inclusiv în mediul offline. Cu siguranță, cei 13 ani de experiență în comunicare pe industrii diverse, ne oferă capacitatea de a ne adapta oricărui business și de a înțelege rapid nevoile clienților, astfel încât să devenim un partener de încredere pentru derularea întregului proces de marketing”.

Cu treisprezece ani de experiență pe piața de comunicare din România, Agenția The Public Advisors accentuează că „în SUA, aproape două trei mi din companii deja externalizează în mod constant toate sau o parte din activitățile lor de marketing către agenții, majoritatea alegând contracte pe termen lung (53%), restul optând pentru colaborări punctuale, pe anumite proiecte. Solicitările de expertiză externă pentru activitățile de marketing sunt adresate de companii indiferent de dimensiune sau industrie, inclusiv de antreprenori. Acest lucru confirmă faptul că mediul de afaceri pune un accent important pe expertiza și know-how-ul agențiilor în ceea ce privește planurile lor de dezvoltare, atât din punct de vedere strategic, cât și operațional, dar și în contextul peisajului media actual din ce în ce mai complex. Marketingul pentru asociații și ONG-uri, deși se află la început de drum, devine o expertiză tot mai relevantă, acestea înțelegându-i contribuția în realizarea obiectivelor. La nivel european, 37% dintre ONG-uri au întreprins și campanii de marketing. Dintre acestea, 43% au fost realizate printr-un departament de marketing, 37% direct de către management și 19% au externalizat către alți profesioniști din afara asociației”.     

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Bursele JTI pentru Jurnalisti: lansarea editiei 2024-2025

Urmandu-si traditia, Bursele JTI pentru Jurnalisti lanseaza de Ziua...

FoodIntelForum AQUA Carpatica progresează, profitul avansează, veselia debordează

Cea de-a treia zi a FoodIntelForum AQUA Carpatica 2024 începe și...

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...