Platforma online care aduce împreună inițiativele sustenabile din România

Date:

Oamenii cred că sunt prea mici ca să aducă o schimbare pentru planetă. Dar, de fapt, schimbarea începe chiar cu pașii mici făcuți de fiecare dintre noi. Pași care nu sunt doar o declarație, ci au devenit parte din comportamentul nostru de zi cu zi. Pentru toți cei care vor să își „înverzească” stilul de viață, pentru toți cei care doresc să trăiască mai sustenabil, să facă alegeri de consum responsabil, avem un mesaj important: Treci pe verde!   https://wwf.ro/implica-te/treci-pe-verde/ .

„Proiectul este la început, deocamdată strângem inițiativele pe harta interactivă Treci pe verde și ne dorim ca pe viitor să creăm o serie de alte inițiative care să crească vizibilitatea acestor afaceri și, implicit, să le ajute să prospere pentru binele nostru, al tuturor.  WWF România are o experiență de peste 15 ani în lucrul cu comunitățile locale, am acționat întotdeauna pentru susținerea meșteșugarilor și a micilor afaceri locale, în sinergie cu proiectele noastre de conservare. Prosperitatea oamenilor depinde de modul cum îngrijim natura, iar calea este promovarea acelor inițiative de business care pot contribui la această soluție”, spune Hanny Bratu, manager de Marketing și Fundraising la WWF România

Așa că adresăm o chemare afacerilor sustenabile (producători și furnizori de servicii) să fie prezente pe harta platformei!

Nu în ultimul rând, vei afla ceea ce spune și sloganul nostru și anume că „E ușor să fii ecologist”. Prin urmare, fii ecologist în fiecare zi și consultă harta magazinelor, restaurantelor, serviciilor, locurilor de cazare și multe altele, pe https://wwf.ro/implica-te/treci-pe-verde/ . 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Sergiu Neguț este noul Președinte al Romanian Business Leaders               

Romanian Business Leaders (RBL), fundația care reunește peste 550...

Analiză Freedom24: 5 strategii de investiții în contextul războaielor comerciale și al riscurilor de recesiune

Peisajul investițional global devine tot mai volatil. Protecționismul în...

Raport Foundever: Cum pot crește companiile loialitatea față de brand

Foundever, lider global în managementul serviciilor de client experience...