Imobiliarium: Locuințele de calitate au devenit alegerea prioritară a bucureștenilor

Date:

 

Zone dedicate pentru home working, terase mai mari și spații verzi de relaxare – printre noile criterii pentru alegerea unei locuințe

Potrivit Imobiliarium, cel mai amplu eveniment digitalizat dedicat pieței rezidențiale, clientul rezidențial și-a modificat comportamentul de achiziție în urma pandemiei, devenind mult mai educat și selectiv în ultimii ani. Printre criteriile determinante, care nu erau prioritare anterior, se numără acum: zonă dedicată de lucru pentru amenajarea unui birou, terase mai mari, ori spații verzi și de recreere în cadrul ansamblului.

În prezent, bucureștenii interesați de achiziția unui imobil rezidențial caută suprafețe mai mari, atât în interiorul locuinței, cât și din punct de vedere al teraselor, balcoanelor sau micilor curți de la parter. Pe lângă criteriile individuale legate de buget, zonă sau acces, aceștia analizează și experiența dezvoltatorului, calitatea construcției sau beneficiile din interiorul ansamblului rezidențial. Totodată, dezvoltatorii aleg cu atenție și zona în care construiesc, acesta fiind unul dintre cele mai importante criterii pentru clienți. 

Potrivit reprezentanților Imobiliarium, vizitatorul tipic se încadrează în media de vârstă 30 – 40 de ani și dispune de un buget mediu spre ridicat. Investitorii în real-estate sunt un segment foarte activ de clienți, care vizează o achiziție imobiliară cu scopul de a-și proteja capitalul de inflație, beneficiind, totodată, de potențialul unor oferte bune regăsite în cadrul evenimentului. Atât clienții finali, cât și investitorii, sunt foarte bine informați, educați și atenți la detalii, cântăresc bine toate criteriile, opțiunile și decid în consecință. 

„Pentru a ne alinia la așteptările tot mai ridicate ale clienților, Imobiliarium realizează un proces de selecție al ofertelor prezente la târg, care să întrunească cele mai căutate criterii. În această ediție avem expozanți atât din București, cât și din împrejurimi și zonele de vacanță, ceea ce reflectă faptul că nu ne axăm pe o anumită arie geografică, ci alegem parteneriate cu dezvoltatori care oferă plus valoare calitativă. Totodată, la fel ca în fiecare ediție, punem la dispoziția clienților cele mai eficiente instrumente digitale, pentru a le crea o experiență facilă și inedită în cadrul evenimentului”, a declarat Mihai Cima, organizator Imobiliarium. 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...