Festival internațional de film economic la Universitatea din București

Date:

Universitatea din București prezintă festivalul internațional de film economic „All About Economy”, sub patronajul Băncii Naţionale a României, susţinut de Ambasada Elveției în România şi de Fondul Cultural Elveţian Swiss Sponsors’ Fund. Parteneri sunt Université de Fribourg, Hochschule Luzern şi ASCENT Swiss Business Management AG Elveția.

Evenimentul se deschide marți, 27 martie 2018, ora 9, în Amfiteatrul II al Palatului Facultății de Drept din Bulevardul Mihail Kogălniceanu nr. 46. Vor participa ambasadorul Elveţiei în România Urs Herren, prof. univ. dr. Mircea Dumitru – rectorul Universităţii din Bucureşti, prof. univ. dr. Magdalena Iordache-Platis – prorector al Universității din Bucureşti, Michael Derrer – co-inițiator şi director al festivalului  „ All About Economy“, Virgile Perret – director al AREF Elveţia, reprezentanți ai Băncii Naționale a României, profesori și studenți de la Universitatea din Bucureşti, precum şi din Albania, Bulgaria, Rusia, Ucraina.

Festivalul se desfăşoară în perioada 27-29 martie 2018 şi cuprinde filmele documentare „Talking Money”; „Money – A Confused User’s Guide”; „Cleveland versus Wall Street”; „The Bitcoin Gospel”; „Chaebols and Chabolas”; „Economics of Happiness”, precum şi filmele de ficţiune „Toni Erdmann”; „Margin Call”; „Eastern Business”. Prezentarea filmelor vor fi însoţite de dezbateri. Intrarea este liberă. Programul festivalului şi detalii, pe  www.economy-filmdays.info.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Elemente noi privind standardul de probă în materia fixării prețului de revânzare – Cauza Super Bock

| de Cătălin Suliman, partener, Ștefan Manea, associate – Filip & Company

Hotărârea Consiliului Administrativ al BNR pe probleme de politică monetară din 16 mai 2025,

Consiliul de administraţie al Băncii Naţionale a României, întrunit...

Insecuritatea alimentară acută și malnutriția au crescut pentru al șaselea an consecutiv în cele mai fragile regiuni ale lumii

Insecuritatea alimentară acută și malnutriția infantilă au crescut pentru...

Crivit își lansează o nouă identitate de brand, cu obiectivul de a deveni cel mai puternic brand din Europa dedicat mișcării

CRIVIT lansează prima campanie internațională: „FIND YOUR MOVE". Noua...