Aqurate depășește 1.600.000 de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI și anunță integrarea cu Teamshare

Date:

Aqurate, platformă SaaS bazată pe Inteligenţă Artificială (AI) care crește conversiile din eCommerce prin interpretarea datelor, depășește 1.600.000 de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI de recomandări de produse în prima jumătate a anului și anunță integrarea cu Teamshare.

Vlad Marincas – Aqurate

„Pas cu pas avansăm, iar dacă în primele patru luni ale anului vorbeam despre primul milion de comenzi procesate prin magazinele online care ne-au ales soluția, două luni mai târziu, la jumătatea anului, vedem deja peste 1,6 milioane de comenzi. Avansul cantitativ este dublat și de o extindere a prezenței noastre și adăugăm un partener valoros, Teamshare, în lista integrărilor native ale serviciului Aqurate Personalize”, afirmă Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.

În prezent, prin parteneriatul dintre cele două companii, utilizatorii Teamshare beneficiază de un discount de 10% pentru primele șase luni de utilizare a soluției Aqurate Personalize, dar și de o perioadă de 30 de zile în care pot testa gratuit platforma Aqurate.

Marius Panait – Managing Partner – Teamshare

„Anunțăm cu entuziasm parteneriatul nostru cu Aqurate și tool-ul Aqurate Personalize în platforma Teamshare. Acest parteneriat ne permite să aducem tehnologia AI în avantajul clienților noștri, oferindu-le recomandări de produse personalizate în timp real pentru a crește rata de conversie, valoarea medie a coșului și retenția clienților. Cu ajutorul Aqurate, îi ajutăm pe clienții noștri să automatizeze și să optimizeze experiența de cumpărare pentru clienții lor, generând vânzări mai mari.”, adaugă Marius Panait, Managing Partner, Teamshare.

Furnizorul de solutii e-commerce Teamshare, integrator de sisteme online de facturare, stoc, gestiune, plăți, curierat și marketplace-uri, are în prezent peste 500 de magazine online în lista clienților, depășește 1.000 de proiecte implementate și înregistrează comenzi de peste 600 de milioane de Euro anual.

Aqurate ajută la colectarea datelor cu care interacționează utilizatorii magazinelor online și la introducerea acestora în motorul de recomandare de produse. Soluția AI este bazată pe analizarea și interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clienților – produse cumpărate, click-uri, produse adăugate în coș și altele. Aceasta compară acțiunile similare ale diferiților utilizatori și estimează, prin intermediul inteligenței artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.

Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 23%, prin recomandările de produs generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

O singură acțiune din grupul celor „7 Magnifici” a crescut de la începutul anului

A fost o săptămână aglomerată pentru patru companii din...

Eroii mari şi mici ai brandurilor româneşti

Suntem mari amatori de poveşti şi mari consumatori ai...

Analiză Eaton: Pene de curent – cum să protejezi tehnologia și datele atunci când rețeaua electrică se oprește

Pe măsură ce Peninsula Iberică își revine după întreruperile...