„Romsilva nu-şi propune să facă profit din vânzarea lemnului de foc”

Date:

„Romsilva nu-şi propune să facă profit din vânzarea lemnului de foc către populaţie”, reafirmă Daniel Nicolăescu, directorul general al Regiei Naţionale a Pădurilor – Romsilva, accentuând rolul social asumat în acest sens: „Preţurile practicate de Regia Naţională a Pădurilor sunt între cele mai mici de pe piaţă; eu aş zice chiar cele mai mici. În 2023, preţul materialului lemnos nu a crescut faţă de anul precedent. Au crescut costurile de exploatare, de transport, forţa de muncă. Preţul lemnului pentru foc variază în funcţie de specie, sortiment, zonă şi loc de livrare. Unele ocoale silvice de stat din cadrul Romsilva pot oferi, la cerere, contra cost, servicii adiţionale – transport, secţionat, despicat, paletizat”.

În primele 11 luni ale anului 2023, Romsilva a livrat direct populaţiei 1,973 milioane mc de lemn pentru foc, cee ace reprezintă o creştere cu 7% faţă de perioada similară din 2022, cu preţul mediu de valorificare de 273 de lei/mc, fără TVA (177 lei/mc, fără TVA – pentru diverse specii moi, 293 lei/mc, fără TVA, pentru specii tari etc.).

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Altex dă startul campaniei Black Friday de Primăvară – o săptămână de reduceri spectaculoase

Altex, liderul pieței electro-IT din România, lansează ediția de...

TeraPlast – profit net la nivel consolidat de 1,2 milioane de lei în T1/2025

Grupul TeraPlast, procesator de polimeri, anunță rezultatele financiare...

Studiu ABSL: Transparența salarialã o prioritate a industriei serviciilor externalizate 

Industria de outsourcing se pregătește intens pentru implementarea Directivei...

Cegeka România, cifră de afaceri cu aproape 4% mai mare în 2024 decât în anul precedent

Compania de tehnologie Cegeka România anunță „o cifră de...