La Banca Transilvania, datele privind identitatea clienților actualizate automat 

Date:

Banca Transilvania anunță că prin colaborarea cu Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor (DGEP) din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, au fost actualizate datele din documentele de identitate a peste 400.000 de clienți persoane fizice rezidente, din noiembrie 2023, când a început proiectul pilot.

Banca Transilvania precizează că „verificarea și actualizarea datelor clienților se realizează prin schimb instant de informații între Banca Transilvania și Direcția Generală pentru Evidența Populației. 

Automatizarea are impact pozitiv atât asupra clienților noi, la deschiderea contului la BT prin orice canal – prin aplicația BT Pay sau în agenții –, cât și asupra clienților existenți, pentru care verificarea se face periodic.

Clienții nu mai trebuie să vină la BT pentru actualizarea informațiilor privind identitatea, având în vedere că este realizată automat. Clienții trebuie să-și actualizeze în continuare, în relația cu BT, aceste informații: sursa fondurilor, schimbarea angajatorului/ocupației/numărului de telefon, statutul PEP (Persoane Expuse Public), scopul și natura relației de afaceri. Actualizarea se poate face prin aplicația BT Pay, pe site-ul băncii și în unitățile BT”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

O singură acțiune din grupul celor „7 Magnifici” a crescut de la începutul anului

A fost o săptămână aglomerată pentru patru companii din...

Eroii mari şi mici ai brandurilor româneşti

Suntem mari amatori de poveşti şi mari consumatori ai...

Analiză Eaton: Pene de curent – cum să protejezi tehnologia și datele atunci când rețeaua electrică se oprește

Pe măsură ce Peninsula Iberică își revine după întreruperile...