Compania Lidl România anunță că „Săptămâna Românească” revine, din 26 mai, în magazinele proprii, „cu și mai multe produse tradiționale românești Cămara Noastră”. După cum precizează Lidl România, „clienții vor descoperi o selecție specială de peste 63 de produse autohtone disponibile temporar (in-and-out) – de la specialități din pește, produse lactate, mezeluri și conserve, până la deserturi tradiționale. Acestea se alătură celor 91 de produse din sortimentul permanent Cămara Noastră, marcă proprie Lidl dedicată gustului autentic românesc, produsă exclusiv în România”.
Inițiatorii subliniază că, „introdusă pentru prima dată în magazinele Lidl în 2015, odată cu lansarea gamei Cămara Noastră, Săptămâna Românească a dus la o creștere a frecvenței campaniilor promoționale dedicate produselor locale (săptămâni tematice și promoții de joi). În 2024, Lidl a organizat 6 săptămâni promoționale, comparativ cu 4 în 2023.
Cu o tendință de creștere constantă a numărului de produse, în 2024 sortimentul permanent a crescut cu 31% față de anul anterior, ajungând la 91 de articole, dintre care 26 sunt introduse anul acesta.
În plus, oferta include și produse cu certificări de calitate recunoscute la nivel european, precum Indicație Geografică Protejată (IGP) și Denumire de Origine Protejată (DOP). Aceste certificări contribuie la promovarea patrimoniului culinar românesc și garantează o calitate autentică, recunoscută oficial în Uniunea Europeană. Printre cele mai reprezentative produse se numără: salată de icre de știucă de Tulcea IGP, telemea de Ibănești DOP, cârnați de Pleșcoi IGP, salam de Sibiu IGP (disponibil și feliat).
Diversificarea și extinderea gamei de produse sunt posibile datorită colaborării cu peste 40 de furnizori locali, un număr aflat în creștere de la an la an. Aceștia contribuie la dezvoltarea durabilă a lanțului de aprovizionare și la păstrarea autenticității gastronomiei românești.
Prin Săptămâna Românească și gama Cămara Noastră, Lidl își reafirmă angajamentul de a susține producătorii locali și de a oferi clienților produse autentice, realizate cu grijă și respect față de tradiție”.