Peste 120 de dosare de daună din cauza vremii extreme, deschise de Omniasig în 6 zile 

Date:

OMNIASIG Vienna Insurance Group anunță că, în perioada 23-28 mai 2025, a intervenit prompt și eficient în condițiile numeroaselor daune produse de fenomenele meteo extreme (grindină, furtuni și ploi torențiale), „demonstrând încă o dată capacitatea operațională solidă de răspuns în situații de criză”.

OMNIASIG Vienna Insurance Group subliniază că „în doar șase zile, compania a înregistrat un total de 129 de dosare de daună deschise, dintre care 78 de polițe aferente segmentului CASCO și 51 de polițe aferente segmentului PROPERTY (Asigurări culturi și animale, Locuințe și Daune la proprietăți).

„Cele mai afectate județe au fost Dâmbovița: 28 dosare (25 CASCO și 3 PROPERTY); Prahova: 24 dosare (22 CASCO și 2 PROPERTY); București: 9 dosare (7 CASCO și 2 PROPERTY)

Începutul de săptămână a adus cel mai mare număr de avizări, cu un maxim atins în ziua de 26 mai, cu 46 de dosare înregistrate.

Majoritatea daunelor CASCO au fost provocate de grindină, în timp ce dosarele PROPERTY (Asigurări culturi și animale, Locuințe și Daune la proprietăți) acoperă o varietate mai largă de riscuri, inclusiv furtună, ploi torențiale și vânt puternic. Cele mai puține dosare au fost înregistrate în nordul și estul țării printre care județele Suceava, Botoșani, Iași, Vaslui și Bacău, ceea ce confirmă caracterul regional al fenomenelor meteo.
În toate aceste cazuri, specialiștii OMNIASIG au demarat rapid procesul de constatare, oferind totodată suport clienților pentru finalizarea dosarelor în timp cât mai scurt. Multe dintre dosarele CASCO au fost deja procesate integral datorită eficienței aplicației de constatare digitală a daunelor, care permite parcurgerea întregului proces de la distanță.

Pentru gestionarea și soluționarea cât mai rapidă a daunelor, specialiștii OMNIASIG pot fi contacți prin:

  • Call-center: 021.9669
  • Online: www.omniasig.ro, butonul „Notifică daună”
  • Email: avizari@omniasig.ro

OMNIASIG continuă să își adapteze procesele și soluțiile digitale pentru a răspunde nevoilor clienților cu viteză, empatie și eficiență, într-un context climatic tot mai instabil”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate