Pădure urbană în inima Bucureștiului, plantată de Kaufland

Date:

Compania Kaufland România anunță deschiderea magazinului cu numărul 25 din București, pe Șoseaua Colentina nr. 461A și crearea a 70 de noi locuri de muncă, ajungând la o rețea națională de 192 de hipermarketuri. 

Noul Kaufland are o suprafață totală de aproximativ 6.000 mp, dintre care peste 3.200 mp sunt destinați spațiului interior de vânzare. Kaufland precizează că, „pentru a facilita accesul și a fluidiza traficul, a fost amenajat un drum de legătură între Șoseaua Colentina și Șoseaua Andronache.

Magazinul va fi deschis pentru public începând de joi, 5 iunie, și va funcționa zilnic, între orele 07:00 și 22:00, de luni până sâmbătă, respectiv între 08:00 și 20:00, duminica. Cu ocazia inaugurării, bucureștenii sunt așteptați cu promoții speciale la alimente și produse non-food, precum: mixer de mână SwissHome cu 6 trepte de viteză, la 62,99 lei, redus de la 129,00 lei, blender portabil SwissHome, la 82,99 lei, redus de la 169,00 lei, compresor silențios Parkside 1500 W, la 399,00 lei, redus de la 589,00 lei, cultivator de grădină pe benzină Parkside, la 799,00 lei, redus de la 1.199,99 lei. În plus, în perioada 5–10 iunie,  în fiecare zi, va fi valabilă o reducere de 30% la câteo categorie din următoarele: fructe și legume proaspete – în ziua de joi, cașcaval și brânzeturi – vineri, bere – sâmbătă, cafea – duminică, băuturi carbogazoase, în ziua de luni, respectiv hrană pentru animale – marți. În plus, pasionații de bricolaj pot descoperi acum gama Parkside într-un spațiu dedicat, amplasat chiar la Biroul de Informații, pentru un acces rapid și comod.

Hypermarketul dispune de o vitrină asistată pentru produse proaspete, cu o lungime de 25 de metri, raion de pește proaspăt, raion extins de legume-fructe, brutărie, produse congelate, produse lactate, alimente de bază, dulciuri, drogherie, băuturi și produse nealimentare. La punctul Grill din exterior, clienții se pot bucura de un meniu variat, cu preparate gustoase și gata de savurat: pui rotisat (două sortimente), crispy și nuggets de pui, cartofi prăjiți, mici, ceafă de porc și cârnați Thuringer. Oferta este completată de o selecție de băuturi răcoritoare.

Pentru o experiență rapidă la cumpărături, magazinul pune la dispoziția clienților 19 case de marcat: 12 express, de tip self check-out, și 7 standard. Clienții au la dispoziție și serviciul K-Scan, care le permite să își scaneze singuri produsele în timpul vizitei în magazin și să finalizeze plata rapid, fără a mai trece pe la casa de marcat.

Pentru a asigura accesibilitatea, hypermarketul dispune de o parcare cu 265 de locuri, dintre care 11 sunt dedicate persoanelor cu dizabilități, 11 pentru părinți, 4 prevăzute cu stații de încărcare pentru mașini electrice și 5 rastele pentru biciclete. 

Galeria comercială oferă clienților acces la o varietate de magazine și servicii, printre care La Lenuța – Gusturi din Sibiu, cu produse de mezelărie, brânzeturi, băcănie și mâncare caldă, cofetăria ANAELI, magazinul Good2Go (ziare, reviste și tabac), Esența Plant, un magazin specializat în produse naturiste, farmacia Dr. Max, un ATM Euronet, două automate de plată – SelfPay și QIWI Pay – și lockere pentru ridicarea coletelor (EasyBox, FanBox, GLS și DPD Curier)”.

Kaufland subliniază că noul magazin „se diferențiază de celelalte magazine din țară printr-un proiect verde care aduce natura în mijlocul orașului. Pe o suprafață de 1.400 mp vor fi plantați, în perioada următoare, puieți care, în timp, vor forma o pădure urbană în inima Bucureștiului. Inițiativa face parte din programul Plantăm fapte bune în România și cuprinde mai multe specii de arbori din următoarele: stejar roșu, stejar pedunculat, stejar brumăriu, frasin, dud, ulm, cireș, sâmbovină. Copacii vor fi îngrijiți și completați periodic, pentru ca pădurea să crească sănătos alături de oraș.

Pentru a încuraja comportamentele ecologice în rândul clienților, noul magazin Kaufland din București integrează și sisteme de colectare separată, precum:

  • În interiorul magazinului, clienții vor găsi un automat de reciclare self-service, prevăzut cu două guri de colectare, unde pot recicla ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Pot aduce aici PET-uri, sticle și doze de metal (cu volum de până la 3 litri), garanția de 0,50 RON fiind restituită doar pentru ambalajele cu simbolul „Ambalaj cu garanție” tipărit pe etichetă.
  • În zona de la intrare, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 35% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Proiectul „Mare de bine” combate inegalitatea de șanse

A treia ediție a proiectului „Mare de bine”, organizat...

Rețele Electrice România modernizează rețeaua de distribuție din sectorul 3, București 

Rețele Electrice România, parte din grupul PPC în România,...