Doripesco, la târgul agroalimentar mondial nr. 1 al anului

Date:

Compania braşoveană Doripesco, nume de referinţă în industria autohtonă pe bază de peşte, participă la cel mai important eveniment mondial în sectorul agroalimentar din acest an: SIAL Paris, Franţa, 21-25 octombrie 2018, Parc des Expositions de Paris-Nord Villepinte. Participarea se face prin Programul pentru Promovarea Exporturilor 2018, al Ministerului Mediului de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat.  Romania este reprezentată de 64 de producători din industria agroalimentară. Ing. Dorin Crizbăşan, director general al S.C. Doripesco S.A., apreciază că „evenimentele de profil, aşa cum sunt şi acestea, sunt foarte importante pentru compania Doripesco, întrucât prin intermediul lor, pe de o parte, ajungem mai aproape de clienţi, iar pe de altă parte, aflăm noutăţile din piaţă şi dezvoltăm noi relaţii cu furnizori şi clienţi. Echipa Doripesco se află într-o continuă activitate de cercetare-dezvoltare, pentru a ne încânta clienţii cu noi specialităţi”.

Concret, la marele eveniment parizian, în pavilionul Hala 5B, standul J147, Doripesco îşi prezintă cele mai noi specialităţi pescăreşti: salata din păstrăv cu broccoli (foto Doripesco), salata din păstrăv cu sos salsa şi fileul de păstrăv, renumitele salate din icre de crap, de păstrăv, zacusca din peşte cu ciuperci, specialităţile certificate cu atestat de produs traditional şi unul dintre cele mai importante produse, novacul afumat din Ţara Bârsei – singurul produs din sectorul piscicol cu certificare IGP.

Ruxandra Coc, director de dezvoltare, accentuează că „în prezent, compania Doripesco deţine în portofoliul său peste 50 de produse pescăreşti, grupate pe mai multe categorii: produse tartinabile, produse din peşte afumat, specialităţi pescăreşti, dar şi produse congelate”, subliniind că în afara prezenţei masive pe piaţa românească, Doripesco se regăseşte pe pieţele din Franţa, Germania, Italia, Anglia, Emiratele Arabe Unite Israel.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...