Pi2 PR devine agenția de comunicare a companiei Cosmo Pharm

Date:

Pi2 PR anunță că „este noua agenție de comunicare a COSMO PHARM, unul dintre cei mai longevivi și apreciați producători locali de suplimente alimentare. Parteneriatul marchează începutul unei noi etape de dezvoltare accelerată pentru companie, atât pe piața din România, cât și la nivel international”.

Agenția subliniază că, „într-un context în care interesul consumatorilor pentru soluții naturale de prevenție și susținere a sănătății este în continuă creștere, Pi2 PR va oferi COSMO PHARM un mix complet de servicii de comunicare. De la campanii de PR și media relations, servicii de brand image și promovarea inovațiilor din portofoliu, agenția va contribui la poziționarea COSMO PHARM ca un jucător de referință în domeniul suplimentelor, cu vizibilitate și credibilitate pe piețele globale”.

Camelia Lepădatu, Head of PR: „Ne bucurăm să fim partenerul COSMO PHARM, un brand românesc cu tradiție și viziune, într-o nouă etapă importantă de creștere. Prin serviciile noastre integrate de comunicare, ne propunem să consolidăm imaginea brandului atât în România, cât și la nivel internațional, și să promovăm un stil de viață sănătos, susținut de produsele sale naturale, inovatoare.

Fondată în 1994, COSMO PHARM este cunoscută ca „prima companie de suplimente alimentare din România, creată cu misiunea de a susține sănătatea românilor prin remedii naturale, cu formule avansate și accesibile. Cu o expertiză construită în peste 30 de ani de activitate, compania oferă una dintre cele mai extinse game de suplimente naturale pentru toate categoriile de vârstă – de la soluții pentru imunitate, longevitate, memorie și concentrare, până la produse dedicate sănătății articulațiilor, digestiei și echilibrului general.

Portofoliul actual cuprinde 200 de produse, dintre care 70 sunt mărci înregistrate, iar cele mai recente inovații includ o linie completă de suplimente lipozomale, fabricate integral în România, cu absorbție optimizată a ingredientelor active”. 

Alina Popescu, director marketing, COSMO PHARM: „COSMO PHARM se află într-un moment cheie de dezvoltare, în care ne propunem să ducem calitatea românească pe piețele globale. Avem planuri ambițioase și știm că vor apărea și provocări – tocmai de aceea ne bucurăm să avem alături echipa Pi2 PR, care ne va ajuta să comunicăm povestea noastră într-un mod transparent, coerent și cu impact.” 

Cosmo Pharm anunță că, pentru 2025, „își propune extinderea portofoliului cu 40 de formule noi și o creștere a cotei de piață din România cu 10-15%. Totodată, compania urmărește consolidarea prezenței pe piețele internaționale – inclusiv în China, Vietnam, Emiratele Arabe Unite și Europa de Vest – vizând o creștere a exporturilor cu 25%”.

Pi2 PR accentuează că, prin această colaborare, „își consolidează experiența în comunicarea pentru branduri din domeniul medical și pharma, oferind soluții strategice adaptate unui sector aflat într-o continuă transformare”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Mediul de afaceri din România este tot mai concentrat pe creștere economică prin sustenabilitate

de Mihai Drăghici, Partener, Business Consulting, EY România, EY...

Severitate fără precedent: pagube de 128 milioane lei provocate de furtuni

Companiile Membre UNSAR au achitat în perioada 2019-2024 despăgubiri...

PeliPartners a asistat Alfa Group în achiziția unei părți din IRIDE Business Park de la CPI România

Firma PeliPartners anunță că „a asistat Alfa Group în...