Lidl anunță continuarea investițiilor pe plan local prin deschiderea, la 26 iunie 2025, a unui magazin în orașul Mizil, județul Prahova, pe Strada Mihai Bravu, nr. 187. Noul magazin înlocuiește magazinul situat pe strada Strada Mihai Bravu, nr. 100, care va fi închis, „deoarece nu mai corespunde standardelor companiei în ceea ce privește sustenabilitatea și experiența pentru clienți. Lidl optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună”.
Lidl precizează că noul magazin are o suprafață de vânzare de peste 1.400 m², dispune de 110 locuri de parcare și are orarul de funcționare de luni până sâmbătă între orele 07:00 și 22:00, iar duminică, între 08:00 și 20:00.
Lidl accentuează că „noua inaugurare face parte din strategia de expansiune a retailerului, prin care acesta urmărește să fie mai aproape de clienți, punând accent pe proximitate și accesibilitate. Aceasta este cea de-a 17-a unitate deschisă de companie în acest an.
Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noul magazin Lidl din Mizil dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare.
Deschiderea magazinului din Mizil face parte din strategia de expansiune accelerată la nivel național a retailerului. Lidl mizează pe o flexibilizare a strategiei de expansiune și construcții, pe intrarea în suburbiile dezvoltate în apropierea marilor orașe, precum și în orașele mici. Fiecare nou magazin deschis de Lidl România susține dezvoltarea economiei locale, atât prin crearea de noi locuri de muncă, cât și prin extinderea oportunităților pentru producătorii locali. Odată cu creșterea rețelei de magazine, produsele acestora ajung pe rafturile unui număr tot mai mare de unități din întreaga țară. Astfel, expansiunea contribuie la optimizarea lanțului de aprovizionare și la consolidarea relației dintre retail și producția locală”.