Kaufland România lansează Smart Fashion Summer by Cătălin Botezatu, o nouă colecție vestimentară disponibilă exclusiv în magazinele din România, începând cu 9 iulie. Sub sloganul „Totul sub 100 lei”, colecția aduce în prim-plan conceptul de modă accesibilă, prin piese moderne, confortabile și potrivite pentru sezonul estival – majoritatea disponibile la prețuri sub 50 de lei.
Noua gamă cuprinde peste 30 de articole pentru femei, bărbați și adolescenți – de la tricouri, bermude, șorturi de baie, costume de baie întregi sau din două piese, tankini, rochii de plajă și cămăși lejere, până la accesorii esențiale pentru vacanță, precum ochelari de soare, saltele gonflabile, prosoape de baie și genți de plajă.
Anul acesta, colecția include și o gamă variată de încălțăminte practică și confortabilă, perfectă pentru sezonul cald: șlapi, încălțăminte de apă, saboți colorați cu accesorii detașabile, pantofi sport din material textil și saboți lejeri.
„Mi-am dorit ca această colecție să surprindă tot ce înseamnă vara: libertate, lejeritate, culoare. Am lucrat cu materiale ușoare, croieli simple și detalii care dau personalitate fiecărei piese. E o colecție în care stilul se îmbină firesc cu confortul, iar prețul rămâne accesibil pentru oricine vrea să se simtă bine și să arate bine”, a declarat Cătălin Botezatu.
„Această colecție întărește un parteneriat de încredere, construit în timp, și reflectă o viziune comună: aceea de a aduce mai aproape de oameni piese vestimentare de calitate, semnate de un designer apreciat. Ne bucurăm că, împreună cu Cătălin Botezatu, putem oferi clienților articole potrivite pentru sezonul estival, care îmbină confortul, funcționalitatea și un raport excelent calitate-preț”, a declarat Valer Hancaș, director comunicare și corporate Affairs, Kaufland România.
Piesele din colecția Smart Fashion Summer pot fi achiziționate exclusiv din magazinele Kaufland din România, în limita stocului disponibil.