Performanță și inovație într-o marcă proprie Lidl pentru pisici

0

Un studiu YouGov®, realizat în 2024 pe un eșantion reprezentativ la nivelul României, plasează Coshida – produs marcă proprie Lidl – pe primul loc la nivel național în volumul vânzărilor (unități) în întreg segmentul de mâncare pentru animale. Compania Lidl subliniază că această recunoaștere se situează „în linie cu promisiunea de a contribui la o viață mai bună pentru clienții săi”, inclusiv „membrii necuvântători ai familiei”.

În acest sens, Lidl semnalează că „aduce constant valoare prin produse inovatoare, precum supa pentru pisici Coshida Pure Taste – un produs nou, mai rar întâlnit în retailul european, introdus în premieră în magazinele din România în vara acestui an”. 

Lidl accentuează că „pune în valoare ceea ce este important în viață pentru fiecare: de la apropiere, la momentele petrecute împreună și grija pentru cei dragi, inclusiv pentru companionii necuvântători. 

Categoria de hrană pentru animale se află într-o continuă diversificare, iar preferințele clienților sunt influențate de factori precum calitatea ingredientelor, varietatea sortimentelor și a formatelor de prezentare, dar și inovația în dezvoltarea produselor. În plus, hrana umedă pentru pisici are o pondere importantă în segmentul de hrană preferată de clienți. Disponibilă începând cu iulie 2024  și în magazinele Lidl, Supa Coshida Pure Taste pentru pisici reprezintă un concept recent apărut în piață pe segmentul hranei pentru pisici, fiind disponibilă în două sortimente, vită și pui, la un preț accesibil de 3,99 lei/85 grame.

Plasarea pe locul 1 în numărul de unități vândute pe segmentul de mâncare pentru animale a Lidl și brandului Coshida este confirmarea tendinței consumatorilor de a se orienta spre produsele marcă proprie care oferă un raport calitate la preț accesibil și sunt adaptate preferințelor clienților. Datele YouGov® România provin din cercetarea de tip Panel de Gospodării, realizată în perioada ianuarie – decembrie 2024, pe un eșantion brut de 6.000 de gospodării, reprezentativ la nivel național. Studiul monitorizează consumul casnic pentru toate categoriile de produse de larg consum, oferind o vedere de ansamblu asupra comportamentului de achiziție la nivelul întregii țări.

Coshida – varietate, calitate și încredere la preț accesibil

Lidl aduce iubitorilor de animale marca proprie Coshida, o gamă variată, de peste 15 produse dedicate felinelor – de la hrană uscată sau umedă, la pernuțe crocante, sticksuri sau supă, dar și așternuturi și nisip silicat – toate produsele fiind dezvoltate pentru a răspunde preferințelor și ocaziilor de utilizare diverse. Produsele sunt disponibile în formate multiple, de la porții mici de sticks (6×11 g) sau hrană umedă (4×85 g), până la pachete medii (415 g) sau mari (800 g, 2 kg) de hrană, oferind clienților flexibilitatea de a alege varianta potrivită pentru bugetul disponibil, ocaziile de utilizare și pentru nevoile animalului de companie.

Prin gama de produse Coshida, Lidl setează un standard solid în categoria hranei pentru animale, prin combinarea inovației cu calitatea la un preț accesibil. Această recunoaștere subliniază orientarea constantă către nevoile reale ale consumatorilor și încrederea pe care aceștia o acordă produselor marcă proprie ale retailerului, confirmând în același timp că atunci când alegi produsele Coshida, știi că merită. Lidl își reafirmă astfel angajamentul de a fi mereu aproape de clienți, oferindu-le soluții adaptate și variate pentru îngrijirea zilnică a animalelor de companie”.