Crăciunul de turtă dulce

Date:

 

Crăciunul din turtă dulce face parte împreună cu Crăciunul tradițional în familie şi cu Crăciunul cu parfum de brad din oferta de stiluri pe care le propune pentru acest an Leroy Merlin, retailer specializt în bricolaj, construcții, decorațiuni și grădinărit. Colecția a fost lansată în toate magazinele proprii.

Crăciunul tradițional în familie (foto) este definit ca „imaginea iconică pentru ce înseamnă Crăciun în casele românilor. Cadourile pentru fiecare membru al familiei, colindele și cozonacul aburind și mirosul de portocale sunt elementele nelipsite ale acestei zile. Din punct de vedere stilistic, Crăciunul tradițional se caracterizează printr-un decor rupt din basme, în nuanțe de roșu, roz pudrat, burgundy, verde, iar piesa centrală este, fără îndoială,  bradul mare, împodobit elegant cu elemente masive din catifea și alte materiale textile”.

Crăciunul cu parfum de brad se adresează persoanelor „care au o conexiune specială cu natura. Din punct de vedere stilistic, se caracterizează printr-un decor echilibrat și armonios. Punctul central al acestui stil îl reprezintă decorațiunile inspirate de elemente din natură: scoarță, păsări, frunze și care sunt confecționate din lemn, sticlă și materiale textile în culori neutre. Culorile de bază sunt verde, auriu, gri, alb mătuit”.

Crăciunul din turtă dulce este pentru cei mici și pentru părinți, activând „copilul interior” indiferent de vârstă, cu explicaţia că „figurinele, jucăriile și miniaturile conturează un univers al copilăriei care este impregnat adânc în aminitirile adulților și perfect pentru poveștile cu miros de scorțișoară și turtă dulce, un cadru de basm pentru a savura în tihnă magia sărbătorilor”.

Frederic Lamy, CEO Leroy Merlin România, spune: „Cu toții avem imaginea acelui Crăciun memorabil, de pus în ramă, atât dacă ne raportăm la copilările, cât și la viața de adulți. De aceea, pentru a nu lăsa această zi să treacă fără a marca aspectele festive, Leroy Merlin și-a propus să ajute clienții să-și transforme Crăciunul visurilor în realitate, cu ajutorul miilor de produse disponibile în toate magazinele din țară.”

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Conferință privind mediul antreprenorial și perspectivele dialogului social

 Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din...

MedLife anunță o creștere de 22% a cifrei de afaceri consolidată pro forma în primul trimestru al acestui an

MedLife prezintă rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului...

Asigurare pentru recuperarea taxelor la maratoane, semimaratoane, curse de biciclete 

Compania Eurolife FFH Asigurări Generale anunță încheierea unui parteneriat...

Business pentru noi perspective domeniului medical 

Doi antreprenori din Cluj-Napoca, Emil Sâncrăian și Bogdan Haș,...