Noi produse din România, aduse de Kaufland de sărbători de la producători locali

0

Kaufland anunță că, pentru masa de sărbători, „își extinde oferta din magazine cu noi produse românești, provenite din mai multe regiuni ale țării. De la alimente de bază și produse de panificație, până la lactate, mezeluri și dulciuri, sortimentul este completat cu peste 200 de produse noi, de la peste 30 de furnizori locali.

Acestea se adaugă portofoliului existent de peste 19.500 de produse de origine românească, care reprezintă 85% din oferta de alimente din magazinele Kaufland.

O parte dintre noile produse sunt deja disponibile pe rafturile Kaufland, astfel încât clienții să se poată bucura de preparatele tradiționale și la masa de sărbători. Printre acestea se numără lactatele Mândra de la Carpalat (Sibiu), brânzeturile maturate De Colțești (Alba), mezelurile Carniprod (Dobrogea) și Elit (Alba), pâinea și produsele de panificație Agrind (Satu Mare) și Româncuța (Argeș), berea Bermas (Suceava), dulciurile tradiționale Happy Fursec (Brăila), Murăturile Bunicii (Dâmbovița), alături de alte produse regionale.

În perioada următoare, oferta va fi completată cu noi produse românești, precum lactatele artizanale Cășăria Dunar de la Agrovit (Călărași), lactatele Nucet de la Erbalact (Dâmbovița), produsele din carne de la Dumbrava (Brașov), pastele Hutton (Satu Mare), și multe alte specialități care duc mai departe gustul tradițional și rețetele din regiunile din întreaga țară”.

Oana Lungu, director achiziții, Kaufland România & Republica Moldova: „Când am început să conturăm sortimentul pentru primul magazin Kaufland, cu un an înainte de deschidere, am stabilit trei criterii clare: calitate, prospețime și produse românești. Am vrut ca oamenii să găsească la noi gustul familiar și brandurile în care au încredere. Două decenii mai târziu, lucrăm cu peste 2.500 de parteneri locali și ne menținem aceleași principii pentru fiecare produs care ajunge pe raft.”

Kaufland precizează că, pentru a susține accesul producătorilor locali și regionali în rețea, „a simplificat procesul de listare. O parte din furnizori pot livra direct la magazin, fără a mai trece prin depozitul central, ceea ce reduce procesul logistic. În același timp, a fost actualizată și partea contractuală, prin furnizarea unor informații clare privind documentația necesară, volumele și standardele de calitate.

Prin programe dedicate care cresc capacitatea de producție și aduc inovație pe piață, precum Vreau din România, marca proprie cu peste 260 de produse realizate după rețete tradiționale sau Porc născut și crescut în România, Kaufland continuă să aducă mai aproape de clienți produse românești autentice și să contribuie, în același timp, la dezvoltarea economiei și a comunităților locale”.