”Fapte mici” cu efecte mari, pentru oamenii fără adăpost HARTMANN sprijină Asociația Carusel cu materiale medicale!

0

București, 02 decembrie 2019: Compania HARTMANN, producător german pentru industria medicală, cu activitate de peste 200 de ani, susține eforturile  Asociației Carusel de ajutorare a persoanelor aflate în situații de vulnerabilitate extremă. Prin parteneriatul recent semnat, compania Hartmann oferă, în această iarnă, asociației Carusel materiale medicale necesare menținerii sănătății oamenilor fără adăpost din București și Zona Metropolitană.

Carusel este organizația neguvernamentală care își propune îmbunătățirea calității vieții persoanelor care provin din medii dezavantajate socio-economic, aflate în situații de risc de îmbolnăvire, marginalizare și excluziune socială. Pansamentele și materialele medicale oferite de Hartmann vor fi folosite pentru tratamentul persoanelor fără adăpost, pe care Carusel îl asigură în mod constant.

Proiectul Fapte Mici și parteneriatul cu Carusel se înscriu perfect în misiunea pe care compania noastră și-a asumat-o – aceea de ajutorare a persoanelor vulnerabile. Carusel face un lucru extraordinar pentru România, se preocupă și depune  eforturi extraordinare pentru reintegrarea socială a unor categorii de persoane uitate și marginalizate de societate. Mai mult decât atât, Carusel acționează ca o barieră în calea extinderii unui flagel cu care România se confruntă de aproape 30 de ani – oameni care, din diferite motive, au rămas fără adăpost. Curajul lor ne-a convins să ne alăturăm demersurilor organizației,  iar după primele discuții am constatat că avem cel puțin un numitor comun. Și noi și Carusel credem că persoanele aflate în risc au nevoie de ajutor și nu de judecată și asta facem, dăm o mână de ajutor”, a declarat Oana Chele, director de marketing Hartmann

Hartmann continuă astfel campania de ajutorare a comunităților aflate în situații de vulnerabilitate, lansată în 2018, la aniversarea a 200 de ani de activitate neîntreruptă, campanie cunoscută sub denumirea ”Fapte Mici”.

Ne bucură implicarea Hartmann în proiectele noastre, mai ales acum, în plin sezon rece când, știm cu toții, predispoziția pentru apariția sau agravarea unor răni deschise în rândul persoanelor fără adăpost este mai ridicată decât în timpul anului. Materialele medicale primite de la partenerul nostru  vor ajuta mulți oameni care vin să ne ceară sprijin”, a declarat Marian Ursan, directorul executiv al asociației Carusel.

Înființată în 2011 de un grup de activiști și profesioniști din domeniul drepturilor omului și al reducerii riscurilor, asociația Carusel activează în domeniul serviciilor sociale oferite persoanelor vulnerabile și marginalizate. În cei peste 8 ani de activitate, asociația a dezvoltat numeroase programe care urmăresc îndeplinirea misiunii asumate – crearea unui mediu social activ, proactiv și reactiv în vederea promovării și apărării drepturilor și libertăților omului. 

HARTMANN susține în mod constant, la nivel internațional, proiecte umanitare axate pe îngrijire și educație medicală. Misiunile umanitare includ traininguri și workshop-uri medicale și de igienă pentru personalul medical și voluntarii implicați în programe de creștere a gradului de sănătate în comunități(igienă, măsuri de acordare a primului ajutor, protocoale de îngrijire a rănilor).

Despre:

HARTMANN este cel mai vechi producător german de materiale de pansare și compania care a schimbat istoria medicinei introducând primul pansament antiseptic din lume. Fondată în anul 1818, în Heidenheim, ca producător de textile, compania și-a extins în timp obiectul de activitate iar în 1873  adevenit ș iproducător de pansamente medicale. În cei 200 de ani de activitate neîntreruptă, compania s-a dezvoltat în mai multe industrii – medical, frumusețe, îngrijire personală. Astăzi, HARTMANN  are operațiuni în peste 35 de țări și un număr de 10.700 de angajați. 

Andreea Paul (INACO): București pierde 14 poziții în clasamentul global al Inovației Orașelor și cade pe locul 171 în lume. În schimb, Timișoara urcă 36 de poziții și ajunge pe locul 394. Clujul lipsește în Top 500

0

Condițiile pe care le oferă capitala României pentru transformarea unei idei inovatoare într-o inovație aplicată cu succes, la nivel regional sau global, ne așează în clasamentul lumii pe locul 171. București a pierdut în acest an 14 poziții în acest clasament global. În schimb, Timișoara urcă 36 de poziții și ajunge pe locul 394 în lume. Clujul lipsește în topul celor mai inovatoare 500 de orașe ale lumii în raportul global “Innovation Cities ™ 2019”, publicat de 2thinknow, preluat de Forumul Economic Mondial (detalii aici: https://www.innovation-cities.com/index-2019-global-city-rankings/18842/). 
Organizația neguvernamentală INACO – Inițiativa pentru Competitivitate – readuce pe masa decidenților publici centrali și locali propunerea de a crea “Grupurile de Lucru pentru Economia și Orașele Viitorului”, agreate anul acesta prin acorduri semnate cu Ministerul pentru Mediul de Afaceri și Prefectura București. Realitatea ne cheamă acum la acțiune. 
Înaintea orașelor românești se află capitale din regiunea noastră, precum Praga, pe locul 61 – urcă două locuri în clasamentul din acest an, Budapesta – locul 79 și Varșovia – locul 114 in lume. 
Trei factori modelează indicele de inovare a orașelor: capacitatea de a genera idei, de a le pune în practică și, în cele din urmă, de a le comunica cu alții.Pe scurt, inovația trece de la idee la implementare dacă orașul dezvoltă un mediu cultural favorabil ideilor noi (de exemplu, designeri, galerii de artă, sport, muzee, natură etc.), cu o infrastructură prietenoasă aplicării inovațiilor (transport, universități, afaceri, capital de risc, spații de birouri, guvernare deschisă, tehnologie etc.), și, apoi, este comunicată în piețe conexe ale inovațiilor. 162 de indicatori stau la baza calculării acestor 3 factori care compun indicele de inovare a orașelor, care își rafinează algoritmii periodic din 2007 încoace în rapoarte globale de profil, și care nu se rezumă la examinarea inovației pur tehnologice sau științifice.
New York, Tokio și Londra sunt orașele cele mai inovatoare din întreaga lume în acest an. La nivel european, Londra, Paris și Berlin sunt capitalele care ocupă podiumul inovării, în raportul Innovation Cities ™ 2019.
New York ocupă primul loc în lume și în ultimul raport al competitivității urbane. O pierdere de competitivitate semnificativă a Bucureștiului a fost semnalată de INACO anul trecut, făcând referire la acest ultim Raport al Competitivității Urbane 2017-2018, în care capitala României a căzut 16 poziții, pe locul 188 în clasamentul mondial. Competitivitatea urbană este strâns legată de dezvoltarea economică și socială, de capacitatea de inovare. Orașele cu o infrastructură mai bună generează o productivitate urbană mai mare. Creșterea productivității urbane, la rândul său, generează venituri mai mari pentru cetățeni, companii, autorități locale și guvern. Orașele mai competitive atrag, de asemenea, talentele și capitalul, recrutează muncitori calificați, creând un ciclu virtuos de inovare și prosperitate pentru toți. Din aceste motive, problema pierderii de competitivitate a orașelor este una dintre cele mai importante și provocatoare probleme actuale.

Asistenţă Wolf Theiss pentru vânzarea acţiunilor Adeplast către Sika

0

Producătorul român de mortare şi soluţii de izolaţie termică Adeplast SA a beneficiat în procesul de vânzare a 100% din acţiuni către grupul elveţian Sika de asistenţa asigurată de firma de avocatură Wolf Theiss. Cu precizarea că „tranzacţia este condiţionată de autorizarea din partea autorităţilor de concurenţă în 4 jurisdicții”, Wolf Theiss ne oferă următoarele informaţii: „Adeplast SA are 460 de angajați și o cifră de afaceri de 110 de milioane de euro. Achiziția va consolida semnificativ poziția Sika pe piața locală de produse chimice destinate construcțiilor și va extinde capacitățile sale de producție. Echipa din cadrul biroului de avocatură Wolf Theiss București a asistat acționarii Adeplast S.A. în toate stadiile tranzacției, de la etapele inițiale ale procesului de vânzare (incluzând negocierea memorandumului de înțelegere, organizarea camerei de date şi asistență în procesul de due diligence, inclusiv cu privire la aspectele de concurență) pe tot parcursul procesului de negociere până la semnarea cu succes a contractului de vânzare-cumpărare şi a tuturor celorlalte documente tranzacționale auxiliare în legătură cu transferul de acțiuni. Wolf Theiss va fi implicată în continuare în pregătirea formalităților necesare pentru finalizarea tranzacției în vederea încheierii cu succes a transferului Adeplast SA către grupul SIKA”.

Ileana Glodeanu, partener Wolf Theiss și coordonator al echipei de Corporate/M&A din România, subliniază: „Aceasta este o tranzacție foarte specială pentru noi. Sunt recunoscătoare pentru profesionalismul şi spiritul de colaborare extraordinar al tuturor celor implicați, inclusiv consultanții financiari Alantra şi BI Corporate Finance. Suntem mândri că am reușit să scriem istorie în multe feluri şi că am contribuit prin această tranzacție la încoronarea antreprenoriatului românesc”.

În calitate de CEO al Adeplast, Daniel Stăncescu declară la rândul său: „Achiziționarea Adeplast de către Sika este cu siguranță o tranzacție de referință pentru economia românească. Adeplast reprezintă o inițiativă de antreprenoriat remarcabilă care își va atinge potențialul global și vizibilitatea de îndată ce această achiziție va fi aprobată de Consiliul Concurenței din România. Suntem parte a unei povești de succes care va rămâne peste generații”.

Echipa biroului Wolf Theiss București implicată în tranzacție a fost condusă de Ileana Glodeanu, partener (Corporate/M&A) și a fost formată din Counsel Adelina Iftime-Blagean (aspecte de dreptul muncii), counsel Mircea Ciocîrlea și avocații Luciana Tache, George Ghitu și Cornelia Postelnicu (partea de fuziuni și achiziții), avocații Alexandru Roman și Andrei Sălăgeanu (aspecte de drept imobiliar), avocat Nina Lazăr (aspecte legate de protecția datelor), avocat Sorin Dumitru (aspecte de proprietate intelectuală).

Facilitatorii tranzacţiei caracterizează Adeplast SA prin aceea că „are sediul central în Ploiești, la 70 km nord de București și produce o gamă largă de materiale de construcții, precum și de izolație termică (EPS) folosite la anveloparea clădirilor. Compania operează patru fabrici de producție de ultimă generație, care oferă o acoperire la nivel național a României, având de asemenea potențial spre deservirea țărilor vecine. Facilitățile amplasate strategic vor permite cumpărătorului să obțină câștiguri prin intermediul terminalelor logistice si de depozitare, precum și să își îmbunătățească continuu capacitatea de a oferi clienților o aprovizionare rapidă și o disponibilitate excelentă a produselor”. În acelaşi timp, despre Sika evidenţiază că „este o companie specializată în produse chimice, cu o poziție de lider în dezvoltarea și producția de sisteme și produse pentru lipire, sigilare, amortizare, armare și protejare în sectorul construcțiilor și în industria autovehiculelor. Sika are filiale în 101 țări din întreaga lume și produce în peste 300 de fabrici. Sika are peste 24.000 de angajați și prognozează vânzări de peste 8 miliarde fraci elveţieni pentru anul fiscal 2019”. Wolf Theiss, înfiinţată în 1957, „este una dintre principalele firme de avocatură din Europa Centrală, de Est și de Sud-Est, specializată în acordarea de asistenţă în domeniul afacerilor internaţionale. În cele 13 birouri din Albania, Austria, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Republica Cehă, Ungaria, Polonia, România, Serbia, Slovacia, Slovenia şi Ucraina, îşi desfăşoară activitatea 340 de avocaţi care acordă consultanţă pentru societăţi locale şi internaţionale, cu operaţiuni în domeniul industrial, comerţ şi servicii, precum şi pentru bănci şi societăţi de asigurare. Îmbinând practica juridică şi cea comercială, Wolf Theiss dezvoltă soluţii complete şi inovatoare, bazate pe experienţa şi cunoştinţele acumulate în domeniul juridic, fiscal şi comercial”.

Barometrul industriei în octombrie

0

Barometru lunar cu situaţia la zi din industrie realizat de IRSOP & SNSPA – Facultatea de Management „pe un eşantion de 300 de firme, reprezentativ la nivelul celor 15.200 de firme industriale cu peste 9 angajaţi din România, care generează aproximativ 95% din totalul cifrei de afaceri din industrie” ( coordonatori, dr. Petre Datculescu, conf. univ. dr. Florina Pînzaru, conf. univ. dr. Lucian Anghel), arată că în octombrie, „după o uşoară înviorare în septembrie faţă de august, activitatea în industrie s-a plafonat la aproape toţi indicatorii”, singura schimbare fiind „creşterea preţurilor la produsele livrate”. Indicatorii barometrului arată astfel:

„Producţia – Volumul producţiei a scăzut de la 58 la 57 de puncte. Stocurile au continuat să crească uşor de la 45 în august la 49 în octombrie. Acumularea produselor stocate, în absenţa creşterii, ar putea semnala dificultăţi de desfacere.

Cererea – Comenzile noi se află la 56 de puncte, faţă de 58 în septembrie, o scădere uşoară dar care anunţă o producţie slabă în următoarele luni ale anului. Comenzile pentru export s-au ameliorat minimal. De la 50 la 52 în octombrie. Mişcarea slabă arată că exporturile nu şi-au revenit şi că rămân în continuare la marginea zonei de contracţie care se află sub 50 de puncte. Importurile de materii prime au îngheţat – 57 în septembrie şi 57 în octombrie. Fără comenzi interne şi fără export, importurile de materii prime se pot deteriora rapid.

Forţa de muncă – Numărul salariaţilor rămâne contractat la acelaşi nivel ca şi în luna trecută, 48 de puncte. Firmele au făcut disponibilizări parţiale, probabil în zona forţei de muncă temporare, iar deocamdată nivelul comenzilor nu încurajează angajări de personal. Contracţia are însă implicaţii asupra veniturilor încasate la buget şi asupra cheltuielilor statului cu indemnizaţiile de şomaj.

Costuri şi venituri – Costurile de producţie sunt la cel mai ridicat nivel din ultimele 4 luni – 67 de puncte în octombrie faţă de 60 în iulie. Creşterile lunare ale costurilor nu sunt mari, dar contează linearitatea evoluţiei ascendente. Preţurile încasate de firme pentru produsele lor scăzuseră puţin în septembrie faţă de august, dar în octombrie au urcat la loc, atingând 55 de puncte faţă de 52 în septembrie. Evoluţia preţurilor este mai volatilă decât evoluţia costurilor de producţie.

Aşteptările – Indicatorul global de încredere a managerilor în performanţa industriei peste 6 luni a crescut la 61 de puncte, faţă de 52 în iulie, când indicatorul atinsese nivelul cel mai coborât din acest an. Nu e foarte clar de ce sunt managerii mai optimişti, în condiţiile în care creşterea stă pe loc. Probabil că încrederea se bazează preponderent pe factori externi şi anume schimbarea politică din România, stabilizarea uşoară a economiilor occidentale şi speranţele legate de apropierea noului an”.

Investiţii în parcări park&ride în sectorul 4

0

Primăria Sectorului 4 a amenajat o parcare de tip „park&ride” (utilizabilă şi ca parcare de reședință) modulară, din panori metalice, la Piața Sudului, la intersecția Șoseaua Berceni-Șoseaua Olteniței, investiție de 22.672.002,60 lei, prima de acest fel construită în București în ultimii 30 de ani. Noua parcare are 305 locuri pe trei niveluri: 86 la parter (7 pentru persoane cu dizabilități, două pentru motociclete),76 la etaj, 89 la ultimul nivel (exclusiv pentru abonaţi), plus 60 de locuri la exterior (3 pentru persoane cu dizabilități). Tariful este 3 lei/interval (7.00-19.00), 3 lei/oră (în afara intervalului menționat). Structura construcţiei este metalică, cu fațade din materiale ușoare (aluminiu) perforate, cu instalații electrice de tip LED, supraveghere cu 30 de camere video. Suprafețele de parcare sunt antiderapante, din rășini speciale. Căile de rulare au sistem de încălzire care topește zăpada de pe anvelopele mașinilor. În parcajele de tip „park&ride”, este permis accesul autovehiculelor care nu depășesc masa totală de 3,5 t și/sau dimensiuni maxime de 2,5 m lățime și 5, 5 m lungime.

Primăria Sectorului 4 informează că în mai puțin de un an a amenajat aproape 1.000 de locuri de parcare în apropierea celor mai mari stații de metrou din sector, Piața Sudului, Apărătorii Patriei, Dimitrie Leonida, unde „oamenii își pot lăsa în siguranță mașinile pe timpul zilei, mergând în centru cu mijloacele de transport în comun”. De asemenea, primăria precizează că „aproape 10.000 de noi locuri de parcare vor fi create in sectorul 4, ca urmare a lucrărilor de  supralărgire a marilor bulevarde, unde s-au amenajat parcări în spic, precum și a celor 12 parcări publice”.

Conferinţă de inginerie electrică avansată

0

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Inginerie Electrică ICPE-CA,  în parteneriat cu Comitetul Electrotehnic Român şi Asociaţia Comitetul Naţional Român-Consiliul Mondial al Energiei – CNR-CME,cu sprijinul Ministerului Educaţiei şi Cercetării, a organizat prima conferinţă internaţională de inginerie electrică ICPE-CA „Structuri, materiale şi sisteme eleectrice avansate – ASMES’2019”. Temele abordate au vizat energii noi şi regenerabile, surse de energie convenţionale, maşini şi acţionări electrice, materiale avansate pentru inginerie electrică, ingineria şi managementul mediului, inginerie medicală, metode de măsură şi caracterizare materiale şi produse pentru inginerie electrică. Conferinţa a reunit la Predeal peste 125 de participanţi din România, Italia, Rusia, Bulgaria, Germania, Republica Moldova, Canada, Belgia, Polonia, Elveţia, Israel. Lucrările s-au derulat sub formă de lecţii invitate, sesiuni de prezentări orale, postere, o miniexpoziţie cu produse inovative ale ICPE-CA şi ale sponsorilor (foto ICPE-CA). Organizatorii şi participanţii au apreciat că „ASMES’2019 a reprezentat un bun prilej pentru diseminarea şi promovarea cercetărilor ştiinţifice, cunoaşterea celor mai noi realizări din domeniile tematice abordate, dezvoltarea de noi direcţii de cercetare şi, nu în ultimul rând, identificarea posibilităţilor de creare a unor consorţii privind participări la programele europene de cercetare”.

Locuri de muncă vacante

0

La Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Ilfov sunt înregistrate în acest moment 644 de locuri de muncă vacante: 61 pentru studii superioare, 168 pentru studii medii, 217 pentru muncitori calificaţi, 198 pentru muncitori necalificaţi. Oferta agenţilor economici cuprinde ocupaţii şi profesii precum director magazin, şef atelier, fizician, progamator, specialist marketing, secretară, arhitect clădiri, casier, agent de securitate, lucrător comercial etc. (Foto, bursa locurilor de muncă a AJOFM Ilfov).

Detalii, la sediul AJOFM Ilfov din Bucureşti, str. Ruginoasa, nr. 4, sector 4,  telefon (021)332.37.08/105, site-ul AJOFM Ilfov, punctele de lucru ale AJOFM Ilfov.

TC Capital lansează spaţii de birouri pentru IMM-uri

0

Compania de investiții și dezvoltare de proprietăți TC Capital lansează o premieră pentru piaţa imobiliară din România: birouri de clasă A pentru mici investitori și întreprinderi mici și mijlocii (dar nu numai). Localizarea este într-o poziție strategică, pe Bulevardul Pipera: Hyperion Towers, a cărui primă clădire de 20.000 mp va fi gata de închiriere sau vânzare curând, după care care va urma încă una, cu aceeaşi suprafaţă, în a doua jumătate a anului viitor. Se vor putea vinde suprafeţe mici, de la 200 mp, cu prețuri de la 720 euro/mp. Vor fi disponibile și spații pentru închiriere.

Ali Çapa

Fondatorul și CEO al companiei TC Capital, Ali Çapa (foto), argumentează noua investiţie: „În acest moment, piața locală se confruntă cu o provocare importantă, care constă în cererea de spații de birouri de clasă A, noi sau renovate, cu dimensiuni flexibile, unde companiile mici și mijlocii să se poată muta în cel mai scurt timp. Aceste firme au în prezent opțiuni limitate și își desfășoară activitatea în birouri aflate în clădiri de apartamente, vile vechi sau clădiri de birouri de clasă B, unde eficiența folosirii spațiului și calitatea nu sunt deloc la un nivel optim. Estimăm că aproximativ 60% dintre IMM-urile din București, în special startup-uri și firme antreprenoriale, au o nevoie acută de spații de birouri de înaltă calitate, cu dimensiuni  care să poată fi adaptate nevoilor lor și care să aibă prețuri accesibile”.

Pornind de la date la zi asupra pieţei de profil (stocul total de clădiri de birouri de clasă A și B în București la finalul semestrului întâi din 2019 –  2,95 milioane mp, din care 128.000 mp, livrări noi, comparativ cu 28.000 mp, livrați în perioada echivalentă din 2018 şi așteptarea livrării a încă 250.000 mp până la sfârşitul acestui an), iniţiatorul companiei TC Capital accentuează: „Credem că acest concept, care oferă spre vânzare unități mai mici, are un puternic potențial de a revoluționa piața locală. Având în vedere că peste 60% din cererea anuală din București este pentru birouri de până la 1.000 mp, noi practic am deschis porțile marilor clădiri de birouri de clasă A pentru companiile mici și mijlocii. Acestea sunt dornice să-și diversifice portofoliul investițional cu un puternic câștig de capital potențial și active ușor de gestionat și cu randament ridicat. Prin acest concept vrem să lansăm un instrument imobiliar care lipsea pieței de clădiri de birouri din București și care răspunde unei cereri încă nesatisfăcute. Între timp, activitățile de închiriere în clădire vor continua în paralel cu activitatea de vânzare, pentru a fi capabili să răspundem tuturor nevoilor companiilor”.

Întâlnirile JTI, la întâlnirea cu viitorul

0

„Astăzi ne aflăm la o răscruce de drumuri. Uitându-ne în urmă, putem aminti nume mari, invitați ai Întâlnirilor JTI, care au făcut istorie. Bejart Ballet, Nacho Duato, Sylvie Guillem, Mats Ek, Martha Graham Dance Company, Noism sunt doar câțiva dintre oaspeții noștri. Avem acum privilegiul, la aniversarea de 20 de ani a Întâlnirilor JTI, să ne întâlnim cu viitorul, pentru că acești tineri urmează să danseze în mari companii. Suntem norocoși că îi putem vedea în această seară, la începutul devenirii lor artistice”, a declarat Gilda Lazăr, Director Corporate Affairs & Communications JTI România, Moldova și Bulgaria, la conferința de presă în cadrul căreia au fost anunțati invitații din acest an ai Întâlnirilor JTI, și anume IT Dansa, compania de dans a Institutului de Teatru din Barcelona.

Cei mai talentați dansatori ai Institutului de Teatru spaniol prezintă în această seară, la ora 20:00, pe scena Teatrul Național București, trei momente coregrafice, aparținând unor importanți coregrafi contemporani: Whim (Capriciu) de Alexander Ekman, In Memoriam de Sidi Larbi Cherkaoui și The Prom (Balul) de Lorena Nogal.

„IT Dansa este singurul institut de dans contemporan din Spania, unde se înscriu dansatori care au absolvit deja o școală de dans. Ei sunt formați din punct de vedere tehnic, dar au nevoie de experiența pe care le-o oferim noi pentru a deveni artiști compleți. Îi ajutăm să-și descopere personalitatea, stilul, să se obișnuiască cu scena. Le oferim libertatea de a fi ceea ce își doresc să devină. Dansatorul nu e doar o persoană care execută mișcarea în spațiu, ci e un interpret. Trebuie să înțeleagă și să transmită emoții. De aceea, au nevoie să afle cine sunt cu adevărat, să se exploreze pe ei înșiși, să-și descopere gândurile, imaginația, așteptările. Publicul ne oferă timpul lui, iar noi trebuie să îi oferim bucurie și frumusețe”, a declarat Catherine Allard, director artistic al IT Dansa.

Compania acceptă doar coregrafiile care servesc demersului pedagogic al acestei explorări și deveniri. IT Dansa este de fapt un Institut de Artele Spectacolului, nu doar de dans contemporan, pentru că include cursuri de scenografie, sunet, lumini, teatru. Cursanții vin la Barcelona din toată lumea – anual, candidează aproximativ 200 de tineri.

„Cred că dansul transcende și comunică. Dansatorul se golește pe sine ca să poată simți și transmite emoții și stări complexe. Trebuie să ții cont de integralitatea piesei, dar și să aduci ceva profund original. Este vorba despre o descoperire permanentă. E un privilegiu să fiu la IT Dansa- colegii, profesorii, mari coregrafi cu care lucrăm ne îmbogățesc”, a declarat Venetia Jia Yee Lim din Singapore, al cărei vis e să danseze la Nederlands Dance Theater (Olanda).

„Nu sunt speriat de viitor. Sunt sigurcăîmivoigăsilocul, căvoi fi pe zicetrecemai bun, maiputernic, căvoicăpătaîncredereîn mine dupăacești ani de reflecție, de căutare. E esențialpentru un artist să-șicunoascăpotențialul”, a declaratGaiska Morales, din ȚaraBascilor.

Gilda Lazăr a propus IT Dansa ca una dintre lucrările coregrafice pe care să le interpreteze dansatorii companiei să aparțină lui Gigi Căciuleanu, cel mai important coregraf român la ora actuală. De altfel, Catherine Allard și-a amintit de perioada în care a participat la cursurile susținute de Căciuleanu.

Reprezentantul JTI și-a exprimat de asemenea speranța că Întâlnirile JTI se află pe calea către viitor, și că vor continua să aducă în România nume mari și premiere de poveste. „După cum știți, în momentul de față se discută în comisiile Camerei Deputaților un proiect de lege care prevede interzicerea oricărei sponsorizări de către companiile de tutun. Zeci de personalități din lumea culturală  se opun acestui proiect, printr-o scrisoare oficială în care fac apel la luciditate și echilibru”, a precizat Gilda Lazăr.

„Îmi doresc foarte mult să ne vedem și la anul și să dăruim publicului din România o nouă Întâlnire cu frumusețea, cu arta, grația și desăvârșirea, cu dansul la superlativ”, a încheiat directorul JTI.

Parteneri media ai Întâlnirilor JTI: TVR1, Radio România Cultural, Șapte Seri, RFI, Accente, Blitz TV, Amos News, Webcultura.

Inaugurate în anul 2000, de celebra companie de balet Bejart Ballet Lausanne, Întâlnirile JTI  au găzduit dansatori, coregrafi și trupe de balet celebre: Nacho Duato și Compania Nacional De Danza, Joaquin Cortes, Alvin Ailey American Dance Theater, Tango Pasion, Les Ballets de Monte-Carlo, Sylvie Guillem și Russell Maliphant, Gigi Căciuleanu și Baletul Național din Chile, Alonzo King Lines Ballet, Vortice Dance Company, Maria Pagés și Sidi Larbi Cherkaoui, Akram Khan Company, Mats Ek, Ana Laguna, Susanne Linke și Dominique Mercy, în 2017 „Noism”, cea mai importantă companie de dans contemporan din Japonia, în 2018 compania de dans „Martha Graham”, iar în 2019 compania IT Dansa, din cadrul Institutului de Teatru din Barcelona. JTI a investit, de-a lungul anilor, în acest eveniment devenit un brand cultural național pentru dansul contemporan circa trei milioane de euro. Evenimentul este organizat și în acest an de Fundația Art Production, beneficiind de consilierea artistică a Silviei Ghiață.

Manpres, firmă de distribuție de abonamente presă, a lansat catalogul 2020 cu oferte de pret pentru anul viitor

0

„Manpres, firmă de distribuție de abonamente presă, a lansat catalogul 2020 cu oferte de pret pentru anul viitor. Ziarul FinanciarBusiness Magazin, Economistul, Forbes, Financial Times sau The Economist sunt cele mai vândute ziare si reviste!

Manpres, companie care se ocupă cu vanzarea si distribuția de presă in regim de abonament, și-a lansat catalogul tipărit pentru anul 2020. Conține oferte și prețuri pentru abonamentele de anul viitor, la ziare și reviste românești și internaționale. 

Catalogul se tipareste de două ori pe an, în luna iunie si în noiembrie a fiecarui an. Acesta poate fi solicitat gratuit la adresa office@manpres.ro .

Cateva detalii din Catalogul MANPRES 2020:

Catalogul MANPRES de preturi la ziare si reviste in regim de abonament 2020, s-a tiparit in 3.000 de exemplare si va fi distribuit abonatilor MANPRES – in special managerilor de companii multinationale, nationale, banci, asigurari, ambasade, institutii publice, universitati, media-publicitate etc.;

Acesta se tipareste de fiecare data in 3.000 de exemplare, in format A4;

Cele mai vândute publicații prin Manpres sunt cele economice internaționale. Vorbim despre nume din Marea Britanie, ca Financial Times și The Economist. De asemea, se vinde bine și publicația Harvard Business Review;

Cea mai vândută publicație din România, prin Manpres, este Ziarul Financiar, urmat de Economistul, Business Magazin, Monitorul Oficial, Tribuna Economică, Adevărul, Jurnalul National, România Liberă, Biz, Capital, Cariere, HR Manager, Newsweek Romania, Forbes Romania sau Business Review.

Manpres pune la dispoziție o gamă de peste 200.000 de reviste științifice, românești și străine din Franța, Anglia, Germania, Italia, SUA, China, Japonia, Rusia, Slovacia, Ucraina, Letonia sau Estonia;

Compania Manpres deține licența exclusivă de a tipări și distribui, în țara noastră, peste 7.000 de ziare cotidiene si reviste internationale din 95 de țări și în 52 de limbi.  Publicațiile se livrează în format A3 pe hârtie de imprimantă, printată alb-negru față/verso. Publicațiile sunt replici digitale exacte ale formatelor tipărite, identice din punct de vedere editorial și grafic. Imaginea este exact cea a publicației originale, așa cum apare ea în format tipărit.

Persoanele interesate sa se aboneze, editorii de presa, difuzorii de presa si abonatii MANPRES pot solicita gratuit acest catalog pe office@manpres.ro .

Ce spune despre catalog Mihai Manea – Director General Manpres: “Catalogul MANPRES este un element foarte important pentru identitatea si brandul MANPRES, al modului de relationare dintre MANPRRES  si abonatii sai. Am ajuns la al paisprezecelea an consecutiv sa tiparim acest catalog, el devenind astfel cel mai important element de relationare cu abonatii nostri. In catalog gasiti preturile de abonament la peste 1.300 de ziare si reviste romanesti si internationale din domeniile achizitii publice, fiscalitate, economic, financiar, contabil, business juridic, legislativ, resurse umane, medical, auto, IT etc.”

Avantajele abonamentelor prin Manpres:

  • Prețul unui abonament este mai mic cu 40% față de prețul unei publicații la chioșc.
  • Publicațiile sunt primite la orele indicate de clienți, ele fiind livrate de fiecare dată într-un pachet cu un ambalaj protector sigilat, însoțite de avize de expediție, personalizate cu numele și adresa clientului. 
  • Modificări în structura comenzilor făcute de clienți pe durata derulării acestora. 
  • Livrările pachetelor de abonamente catre abonati incep de la miezul nopții.

Modalități de abonare

Clienții se pot abona pe site-ul manpres.ro, pe mail – office@manpres.ro , la sediul firmei – Piața Presei Libere (nr. 1, Parter, Corp C, Cam. 14, Sector 1, București) sau la telefon – 0722 341 546

Cum livrează Manpres

Livrările se fac printr-un sistem de curierat propriu, prin echipajele de monitorizare și prin agenții de abonamente. Manpres face ca abonatul să aibă publicațiile favorite la micul dejun, între orele 6:00-9:00 dimineața.