Costul Transportului maritim de mărfuri din China a crescut de șapte-opt ori, ceea ce duce la scumpiri pe întreg lanțul de aprovizionare

Date:

Majorarea costului de transport de mărfuri din China, atât pe cale aeriană
și feroviară, dar mai ales pe cale maritimă, a reprezentat cea mai mare
provocare a ultimului an pentru toate companiile prezente în domeniu, un lucru
experimentat din plin și de ROMASIA, jucător activ de peste
12 ani în această piață. Ca o consecință, fenomenul creșterii de preț din
transport s-a tradus prin scumpiri pe întreg lanțul de aprovizionare.

„Costul transportului containerizat maritim s-a mărit de șapte-opt ori față de prețurile de dinaintea pandemiei. Dacă pentru un container de 40 de picioare din China până în Constanța, costul de transport era de 1.800-2.500 de dolari (USD), astăzi acest cost este de 14.000-16.000 de dolari, la același volum de marfă transportat. Noi am căutat soluții și am eficientizat anumite procese astfel încât prețul pe metru cub să crească procentual mult mai puțin”, declară Marius Grada, cofondator și CEO al ROMASIA, un business de aproximativ 10 milioane de lei anul trecut, ca încasări din transport și servicii pentru România.

Varianta integrală a articolului este disponibilă doar pe bază de abonament

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Rezervările pentru sezonul de iarnă sunt încă sub nivelul de dinaintea pandemiei în Europa 

Abia întorși din vacanța de Ziua Națională a României,...

Relațiile bune cu colegii, al doilea cel mai important motiv pentru a rămâne conectat la job pentru aproape 60% dintre angajați

Reconectarea cu echipa și valorile companiei, după provocările...

Garanții de stat și credite cu dobândă subvenționată acordate de EximBank

EximBank anunță că de la 15 decembrie 2022, companiile...