Studiu easySales: 40% din magazinele din platformă vor avea reduceri de Black Friday între 10 și 20%, cele mai mari discount-uri vor fi la categoria Casă și Grădină

Date:

 

  • 94,7% dintre magazinele din platformă vor avea campanii de reduceri de Black Friday 
  • Peste 10% dintre comercianți vor acorda reduceri între 50-70%
  • 57,9% dintre comercianți se vor baza pe marketplace-ul eMag, de Black Friday
  • Comercianții vor plasa reducerile și pe platformele Decathlon și Flanco, integrate în easySales, anunțate în conferința eCommerce Talks by easySales  

40% dintre magazinele din platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales vor afișa reduceri între 10-20% de Black Friday, în timp ce peste 10% vor practica prețuri chiar și cu 50-70% mai mici, potrivit unui studiu realizat de easySales pe baza proprie de clienți.

Nu mai puțin de 94,7% dintre magazinele din platformă vor avea campanii de reduceri de Black Friday, în acest sfărșit de săptămână.

Categoriile de produse la care comercianții vor pregăti cele mai mari reduceri sunt:

  • Casă și Grădină – 47,4%
  • Electronice și IT – 26,3%
  • Electrocasnice – 18,4%
  • Frumusețe – 18,4%
  • Sănătate și îngrijire – 15,8%

Pentru rezultate favorabile de Black Friday, 78,9% dintre comercianți se axează pe promovare, 63,2% pe un site optimizat, 55,3% pe automatizări și, în egală măsură, pe un serviciu îmbunătățit de relații cu clienții.

Clienții platformei easySales consideră că, de Black Friday, canalele care vor ajuta cel mai mult vânzările sunt eMag Marketplace – 57,9%, site-urile proprii – 26,3%, Doraly Marketplace – 5,3%.

Comercianții vor plasa reducerile și pe platformele Decathlon și Flanco, integrate în easySales, anunțate în conferința eCommerce Talks by easySales  

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Footprints AI și retail media, doi într-una sau succesul fără granițe

Deși este prezentă de doar șapte ani pe piață,...

Metodele de fraudă evoluează. Ce trebuie să facă organizațiile în 2025 pentru a fi cu un pas înaintea fraudatorilor?  

Articol de opinie de Mihail Bucheru, Director, Laura Avram, Manager, și Vasile Beleuța, Senior Consultant, Advisory, Servicii Corporate Forensic, Deloitte România

tbi bank raportează o nouă creștere record în 2024

Concentrându-se pe ceea ce își doresc cu adevărat clienții...