Pokemon Go” este probabil cel mai de succes joc pentru smartphone-uri din istorie – dar cu siguranță și jocul care a făcut cele mai mari furori în acest an. Însă, la fel de rapid cum a apărut pe piață, s-a declanșat și declinul, după ce a atins vârful de popularitate în luna iulie. Nici producătorul acestuia, compania Niantic, nu a făcut nimic pentru a-l revigora.

Cauzele care au condus la dispariția prematură a acestui joc ce a născut pasiuni extreme, dar și contestări la fel de dure sunt rezumate de „Business Insider” astfel:

  1. S-a diminuat foarte mult numărul de jucători activi. După volumul accesărilor din App Store, nu ar fi surprinzător dacă numărul jucătorilor s-ar fi redus chiar și cu 90% față de vârful din iulie
  2. După ce vânează o lună sau două, cei mai mulți dintre jucători reușesc să „prindă” majoritatea pokemonilor și să epuizeze practic toate punctele de interes ale jocului.
  3. Toate funcțiile care pot fi utilizate cu titlu gratuit s-au epuizat, astfel că toate punctele fierbinți au murit.
  4. Cu nimic nou de urmărit, motivația pentru a explora în continuare este mult mai mică.

Varianta integrală a articolului este disponibilă doar pe bază de abonament: http://www.economistul.ro/abonamente/