Cei mai importanți lideri ai business-ului românesc prezenți la Masterclass-ul de Leadership organizat de Bucharest Food Summit (partea I)

Date:

Jean Valvis – președinte al Valvis Holding, Sergiu Oprescu – președinte Alpha Bank și Dan Pascariu – presedintele Consiliului de Administratie al băncii Unicredit Bank au fost speakerii primei ediții a Masterclass-ul de Leadership organizat de EventSpace, revista FoodBiz, Bucharest Food Summit și Federația Industriei Hoteliere din România (FIHR). Moderatorii evenimentului au fost Călin Ile, președinte FIHR și Leontin Dinulescu, președinte EventSpace.

A fost o oportunitate extraordinară să ai trei oameni de valoarea și experiența domniilor lor în acelaşi loc. Pledoaria domnului preşedinte Sergiu Oprescu și modul în care a detaliat câte ceva din felul în care își alege oamenii în companie, cele trei întrebări pe care cred că o să le folosesc și eu şi ceea ce rezultă din ele cu privire la reţelele formale şi informale în organizaţii (<<Când ai o problemă personală, la cine apelezi?>>, <<Când ai o problemă profesională, la cine apelezi?>> și <<Dacă ai o problemă de carieră, vrei să avansezi, să vezi care sunt opțiunile tale, la cine apelezi?>>), chestiunile legate de aspectele de familie, emoţie şi iubire pe care pune accent în dezvoltarea afacerii CEO, Jean Valvis și teoriile de leadership, care se bazează pe experienţa bogată a domnului preşedinte Dan Pascariu, au fost în opinia mea unele dintre cele mai interesante idei din cadrul masterclass-ului

a declarat Cristina Leorenț, director TVR Internațional, prezentă la eveniment.

Expunerea lui Dan Pascariu despre problema leadershipului a fost „persuasivă, argumentată și completă”, consideră managerul Jurindex Media, Răzvan Savaliuc.

Masterclass-ul a fost foarte interesant și instructiv. Dar cred că ar trebui mediatizat insistent la nivel național, pentru că s-au discutat lucruri pe care toți românii ar trebui să le știe. Din acest motiv, ar trebui organizat periodic și într-un cadru mai larg. Trebuie însă să mai menționez că și Jean Valvis a adus în discuție o idee foarte bună cum că României ar trebui să i se aloce un brand național. Dar pentru implementarea acestuia ar trebui să conlucreze și guvernanții și alte firme independente

, a mai adăugat Răzvan Savaliuc.

Evenimentul a avut loc în data de 8 octombrie la Hotel Sheraton, cu sprijinul Federației Industriei Hoteliere din România (FIHR) și a companiei Computerland România.

Discuțiile din cadrul Masterclass-ul de leadership s-au centrat pe problema fundamentală a României prezentă atât în sectorul public, cât și în mediul privat, și anume lipsa de educație și formare a tinerilor în direcția asumării rolurilor de conducere în toate domeniile (afaceri, politică, societate etc.).

Audiența selecționată a masterclass-ului a fost formată din lideri în principal sub 40 de ani, din business și alte domenii conexe. Participarea a fost una interactivă, cu răspunsuri și soluții concrete de business, atât din partea speakerilor, cât și a audienței.

Mi-au plăcut prezentările speakerilor, adică nivelul de informații și aportul de insight-uri, nu doar pe partea de experiență de business, cât și personală. Asta mi s-a părut important și e genul de informație pe care oamenii o caută la un astfel de eveniment, să poți să relaționezi mai ușor, să te raportezi mai ușor la cineva, dând și ceva informații din viața de zi cu zi. O să fiu subiectivă, mi-a plăcut discursul domnului Jean Valvis pentru că rezonez cu dorința dânsului de a face mai mult și mai bine pentru țară și cu încrederea într-un potențial pe care îl avem” 

a spus Alexandra Ungurelu, antreprenoare participantă la Masterclass.

Aceasta a mai adăugat că s-ar bucura să fie și o femeie lider prezentă ca speaker, dacă nu chiar mai multe pentru că, spune ea, sunt perspective diferite din partea unei femei într-un post de leadership versus un bărbat.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate